چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

اس ام اس های قشنگ

یک سری اس ام اس قشنگ  گذاشتم البته اینها از نظر من قشنگ بود امیدوارم شما هم     خوشتون بیاد         



...

        شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش من

که شب بودم وشب هستم وشب خواهم بود

به امیدی که توفانوس شب من باشی

...

ساعت که زنگ میزند مدام به این فکر                                            

میکنم که تو از ساعت هم کمتری ...؟!                                           

...

فراموش نکن قطاری که از ریل خارج شده

ممکنه ازاد باشه ولی راه به جایی نمی بره

...

بعضی ادم ها شبیه اولین سوراخ کمربندن

همشه هستن اما به کارت نمیان

...

طبق اخرین نظر سنجی هامهیج ترین تفریحات

اقایون تماشای پارک دوبل خانم هاست

...

به یارو میگن خاطرهای از کودکی داری

میگه اره تا شیش سالگی فکر میکردم

اسمم دست نزنه. تازه ی داداش داشتم

اسمش بشین بود!

...

به ترکه میگن تو تاکسی دوست داری

کی کنارت بشینه؟

میگه:ی دختر نازوملوس سوسول دلبر

بانامزدش.میگن خاک توسرت چرا بانامزدش؟

میگه اخه اون دوتا به هم می چسبن

جای من زیاد میشه

...

چندتا لر داشتن با لگد میزدن تو شیکمه همدیگه

یکی ردمی شه میگه شمادردتونمی گیره؟

یکیشون میگه نه پوتین پا مونه!


...

لره تو جبهه محاصره میشه تفنگش رو میذاره

زمین میگه من دیگه باز نمی کنم

...

به دنبال کسی نباش که وقتی بگی میرم

بگه:نرو

کسی رو بخواه که وقتی گفتی می رم 

بگه صبر کن منم باهات میام تنها نرو

...

از پاسخ من معلمان اشفتند

از دهانشان هرانچه امد گفتند

اما بخدا هنوز من معتقدم 

از جاذبه تو سیب هامی افتند

...

هیچ کس به اندازه ی ابلهی که زبانش را نگه میدارد

به یک مرد عاقل شبیه نیست

...

اینجا زمین است گرد است تویی که مرا

فردا بخودم خواهی رسید

حال روزت دیدنیست

...

تکلیفم روشن شد خاموش می شوم

شیرینم فرهادوار این بار باید به جای کوه

دل بکنم

...

هیچ وقت چیزی رو خوب نمی فهمی مگر اینکه

بتونی به مادربزرگت توضیحش بدهی

... 

به انگشتانم که مینگرم یاد تو میافتم چون 

عزیزانم انگشت شمارند

...

من می بافم تومیبافی من برای تو کلاه تاسرت را گرم کند

                                        تو برای من دروغ تا دلم را گرم کند                                        

...

ببین این اسمش دله!اگه قرار بود بفهمه فاصه یعنی چی  اگه

قرار بود بفهمه که نمیشددل میشد مغز دل دیگه نمیفهمه

...

بیستون کنده شدوعشق به جایی نرسید دیگر از

تیشه ی فرهاد بدم مآید!

...

از عشق این روز داستانی به بلندی شنگول ومنگول

برای خوابوندن بچه ها نمیشه نوشت چه برسه

به شیرین وفرهاد!

...


                                                                                                                                


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد