چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

HP Spectre XT؛ آنچه قبلا در این سیاره وجود نداشته

هنوز مدت زیادی از رونمایی مدل Spectre Envy 14 نگذشته است- اینUltrabookکه با طراحی شیشه ای عجیب وغریبش توانست علاوه بر جوایز CES امسال توجه بسیار زیادی را نیز به خودش جلب کند- HP آلترابوک تازه تر خود یعنی Spectre XT را به بازار عرضه کرده. یک لپ تاپ براق فلزی با همان مشخصات چشمگیر یعنی : شیک، باریک( ضخامت 14.5 میلی متری)، وزن سبک 1.39 کیلوگرم. .


   این آلترابوک برای تمام کسانی ساخته شده است که می خواهند شیک باشند بدون اینکه دوام را قربانی کنند.این مدل براق و نازک است و از بهترین مواد ساخته شده است و دقیقا طوری طراحی شده که هرجا می خواهید همراهتان باشد؛ از سفر و تفریح گرفته تا محل استراحت و منزلتان. حتی خود HP در مورد سری Spectre گفته است: طراحی که قبل ازین در این کره خاکی وجود نداشته است. کافیست عکس های این مدل را ببینید تا دیگر نیازی به توضیح اضافه در مورد ظاهر آن نباشد.






  


برای اینکه ببینید این مدل جدای از ظاهر فریبنده اش حرف های زیاد دیگری برای گفتن دارد چند مشخصه اصلیش را به صورت مجزا بررسی می کنیم.
Adobe Premiere: برای پاسخگویی به خلاقیت شما
  با کمک ابزارهایAdobe Premiere شما می توانید به راحتی عکس های سینمایی، افکت های حرفه ای یا حتی فیلم هایی با گرافیک های حرکتی درست کنید که روی صفحه نمایشتان اجرا شود یا با کمک ابزارهای قوی اِدیت اَدوب فتوشاپ یک عکس فوق العاده درست کرده و در عرض چند ثانیه آن را روی وب یا موبایلتان به اشتراک بذارید.
عمر باتری
شما می توانید بعد از یک پرواز طولانی به یک جلسه چندین ساعته بروید بدون اینکه شارژ لپ تاپتان تمام شده باشد یا بدون اینکه نیاز به شارژ کردن چندین باره داشته باشد چون باتری شما بیش از 8 ساعت شارژ دارد، می توانید کار کنید و بازی کنید بدون اینکه نگران شارژتان باشید.
پردازنه نسل سوم اینتل
با پردازنده نسل سومCore i5 شرکت اینتل همان سرعتی را که لازم دارید در اختیار داشته باشید، مثل یک حرفه ای عکس ها را ویرایش کنید و چند کار را به صورت باور نکردنی با هم اجرا کنید. میشود گفت Spectre XT در هیچ چیز شما را نا امید نمی کند.
تکنولوژی Rapid Start
شرکت اینتل با این تکنولوژی به ثانیه طول نمی کشد تا لپ تاپ شما از خواب بیدار شود یعنی هرزمان که اراده کنید صفحه لپ تاپتان آماده دریافت فرمان شماست، واقعا
باید ممنون شرکت اینتل بود!
Audio
کسانی که می خواهند از شنیدن و دیدن لذت ببرند باید از Beat Audio و 4 تا بلند گوی این مدل ممنون باشند. HP Spectre XT طراحی شده برای بهترین صدا و قوی ترین Audio که ممکن است در یک PC وجود داشته باشد.
♣ سیستم خنک کننده خودکار برای لپ تاپ شما فناوری
Cool sence که به صورت خودکار دمای لپ تاپتان را بر اساس استفاده و شرایط تنظیم می کند، سرد باقی می ماند و شما را نگران نمی کند.
طراحی: فوق نازک و باهوش تر از همیشه
ظاهر هوشمندی که مدیون طراحی تمام فلزی و فوق نازک این مدل است. HP Spectre XT 14.5 اینچی و با وزن 1.39 کیلوگرمی به شما این اعتماد به نفس را می دهد که برای رفتن به هرجایی حاضر باشید لپ تاپتان را با خودتان ببرید

 

  

HP Truevision HD Webcam
بعضی ارتباطات در زندگی فقط چهره به چهره هستند، با این فناوری Truevision HD Webcam2 شما می توانید حتی در نور کم هم بهترین تصویر از خودتان را منقل کنید یعنی بهترین خود مجازی خودتان.
خوب این همه نقاط قوت فقط یک بخشی از این نبوغ جدید شرکت HP است، سیستم حفاظت از اطلاعات یا وسایل جانبی که شرکت HP در کنار Spectre XT میدهد مثل یک موس وای فای، یک آداپتور مسافرتی 65 واتی و ... عوامل دیگری هستند که افراد زیادی را وسوسه کرده تا حتما HP Spectre XT را داشته باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد