چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

تله کینزی چیست؟

تله کینزی توانایی حرکت دادن اجسام توسط انرژی روانی می باشد.تئوری که در ارتباط با تله کینزی وجود دارد که آن به وسیله میدانهای انرژی یا امواج انرژی روانی به میزان کافی متراکم شده اند باعث حرکت اجسام می شود.هر کسی به سعی و تلاش مناسب می تواند نیروی خود را تحت کنترل در آورده و مورد استفاده قرار دهد.همه افراد بطور ذاتی دارای نیروهای روانی و قدرت تله کینزی می باشد.

ما از همه قسمتهای مغز خود استفاده نمی کنیم.انسان به طور متوسط فقط از 8% نیروی ذهن و مغزش استفاده می کنه. یعنی 92% بدون استفاده مانده است. انسان میتونه خیلی از کارایی که حتی به فکر من و شما نمیرسه رو هم انجام بده. خودتونو دست کم نگیرید . هر یک از ما از قسمت خاصی از مغز خود بیشتر استفاده می کند.برخی دیگر از ریاضیات منطق ورزش نویسندگی هر یک از این فعالیتها از قسمت خاصی از مغز استفاده می کنند.این مسئله در مورد نیروهای روانی نیز صادق است . همه ما هر کدام تا حدی از پتانسیل های روانی خود استفاده می کنیم .برخی از افراد فقط می دانند که چه وقت چیزی در حال وقوع است یا می توانند نتیجه یک حادثه را بهتر از دیگران پیشگویی کنند یا می توانند حس کنند که فردی را که ملاقات می کنند کاراکتر خوب یا بدی دارد. همه اینها نشان دهنده استفاده از نیروهای روانی می باشد هر کسی می توانند با تمرین مناسب تله کینزی را یاد بگیرد . تنها چیزی که مانع پیشرفت شما می شود باور نکردن خودتان است درست مانند بچه ای که می گوید “من نمی توانم ریاضیات را یاد بگیرم اینکار غیر ممکن است”.


پیشرفت در تله کینزی

بسیاری از افراد می گویند من مدت زیادی برای انجام تله کینزی تلاش کرده ام اما هنوز نمی توانم آنرا انجام دهم علت این امر در اکثر موارد یکسان می باشد اغلب افراد فکر می کنند یک هفته تمرین مدت طولانی می باشد.افراد با استعداد ممکن است ظرف دو هفته آنرا بدست آوردند اما اکثریت ما نمی توانند کمتر از چند ماه و شدید چند سال به آن برسند.

نکات زیر به شما کمک خواهند کرد که در مسیر درست تله کینزی حرکت کنید:

۱- روزانه بمدت نیم ساعت و یا حداقل پانزده دقیقه مدیتیشن کنید

۲- حداقل روزانه یکبار و در صورت امکان دوبار بمدت سی دقیقه تله کینزی را تمرین کنید

۳- بمدت یک هفته روی یکی از تکنیکها تمرکز کرده و در صورتیکه از آن نتیجه ای نگرفتید روشهای دیگر را به تناوب امتحان کنید

۴- راحت باشیدبه جای اینکه خیلی سخت بگیرید در مورد آن به عنوان یک آزمایش یا بازی فکر کنید اگر بیش از اندازه تلاش کنید خودتان را خسته می کنید و به جایی نمی رسید.

۵- دست از تلاش بر ندارید.

۶- به خودنان نگویید که نمیتوانید آن را انجام دهید چرا که شما میتوانید.

۷- باور داشته باشید



آموزش تله کینزی :

راه های زیادی برای تله کینزی وجود داره ولی من ساده ترین و سریع ترین راه رو بهتون می گم چون می دونم بیشترتون مثل خود من عجولید و می خواهید همون دفعه اول بتونید این کارو انجام بدید.

ولی دوستان اینو بهتون بگم که کلید موفقیت تو این کارا 3 چیزه :

1- ایمان و اعتقاد به توانایی های انسان

2- صبر و حوصله

3- تمرین تمرین تمرین تمرین تمرین



فکر کنم به اهمیت تمرین پی بردید .

خوب حالا بریم سر آموزش تله کینزی .

1- 15 دقیقه ریلکسیشن کنید (دراز بکشید چشمهاتونو ببندید و یه موزیک ملایم و آروم گوش کنید )

2- یک کاغذ رو به شکل مربع به طول 5 سانت درست کنید .

3- حالا مربع رو به صورت قطری در دو جهت تا بزنید تا بعد از باز کردن به شکل یه هرم در بیاد .

4- یه سوزن رو به طول حدود 3.5 سانت در جایی مثل یک شمع فرو کنید.

5- کاغذی رو که درست کردید از قسمت گودی روی سوزن سوار کنید .

6- حالا به فاصله 2متر از اون بشینید (فاصله کمتر باعث برخورد جریان تنفس شما به کاغذ و فاصله بیشتر باعث کاهش اثر انرژی شما میشه)

7- ذهنتون رو از همه چی خالی کنید و بطور مداوم به کاغذ نگاه کنید. تا اونجایی که ممکنه پلک نزنید چون باعث به هم خوردن تمرکز شما میشه. البته باید تمرین کنید.

8- تصور کنید نیروی قرمز رنگی از چشمان شما بیرون میاد و باعث حرکت کاغذ میشه (این نیرو واقعا وجود داره و مربوط به چاکراها میشه که اگه شد بعدا راجع بهش مفصل توضیح میدم)

9- با نگاه مداوم به کاغذ اراده کنید کاغذ به حرکت در بیاد. به صورت تلقینی تصور کنید کاغذ دور محور خودش می چرخه.




نکات :

1- هیچ چیز غیرممکن نیست . شما هرکاری که بخواهید میتونید بکنید. پس با اراده و اطمینان تمارین رو انجام بدین و بدونید تله کنیزی یک واقعیت است .بساری انرا انجام دادهاند .شک مانند دیواری است که بین شما و تله کنیزی قرار میگیرد از روی این دیوار عبور کنید و انرا پشت سر بگذارید.

2- هرکس سیستم بدن و ذهنش با بقیه فرق می کنه. یک نفر میتونه همون دفعه اول اینکارو بکنه یکی 1 هفته یکی هم 1سال. همچی بستگی به خودتون داره و باید خودتون رو باور کنید .
3- معمولا بعد از اینکه کسی موفق به انجام اینکار میشه میترسه. طبیعی هم است چون تاحالا همچین کاری رو انجام نداده ولی بهتره پس از انجام اینکار خدارو شکر کنید که انهمه توانایی در بدن ما قرار داده ولی ما ازش استفاده نمی کردیم

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:39 http://www.fotovat.lxb.ir

سلام من یه مطلبی را تو یه سایت خوندم امتحانش کردن :
انجوری بود که اول باید یه پونز را روی زمین میزاشتی بعد یه تکه کاغذ را روش متعادل می ردی و با تمرکز روی یه ضلعش اون را به چرخ وا می داشتی
من ردم اما فقط یه کمی (در حد 2-3 میلی تکون میخورد
راستی من سنگ هم ندارم و نمی خوام
کمکم کن
mohammad_eatebarian@yahoo.com
لطفا راهنماییم کن
راستی خودت تونستی؟؟؟
برای هر ی میگم میخندند میشه یه فیلم کوتاه (در حد 2-3 دقیقه)برام بفرستی(حالا از خودت یا هر کس دیگه)
فقط سریع خییییییییییییییییییییلیییییییییییییییی ممممممممممممممنون

متاسفم من این کارو نکردم

امیر حسین جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:47

سلام من خیلی خیلی خیلی دوس دارم این کارارو یاد بگیرم ولی دوس دارم تمام این مراحلو توی یه فایل داشته باشم.شما کتابی که تمام مراحلشو مثلا تمرکز نمیدونم باز کردن چاکراهای دست و ... دونه دونه تو ضیح داده باشه؟
اگه چنین کتابی سراغ دارید بهم معرفی کنید.
یا مثلا تموم این مراحلو از کجا میتونم جمع اوری کنم اخه تمرکز کردن خودش خیلی سخته اصلا چطوری باید تمر کز کرد اصلا تمرکز چیه؟
خواهش میکنم اگه میتونید کمکم کنید
فقط خیلی خیلی زود چون تا الان سرشارم از انرژِ میتونم راحت تر و زودتر یادش بگیرم.
یا برام ایمیل کنید یا به وبلاگم بیاید و تو نظر بهم بگید
timehunter.parsiblog.com
فقط زود خواهش میکنم

متاسفم, اطلاعی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد