چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

آخرین کلمات برخی افراد به نقل از عزرائیل

آخرین کلمات یک برقکار :
خوب حالا روشنش کن…

آخرین کلمات یک ملوان زیردریایی :
من عادت ندارم با پنجرهء بسته بخوابم…

آخرین کلمات یک متخصص خنثی بمب :
این سیم آخری رو که قطع کنم تمومه…

آخرین کلمات یک نارنجک‌انداز :
گفتی تا چند بشمرم؟

آخرین کلمات یک جهانگرد در آمازون :
این نوع مار رو میشناسم، سمی نیست…

آخرین کلمات یک پلیس :
شیش بار شلیک کرده، دیگه گلوله نداره…

آخرین کلمات یک چترباز :
پس چترم کو؟

آخرین کلمات یک خبرنگار :
بله، سیل داره به طرفمون میاد…

آخرین کلمات یک خلبان :
ببینم چرخها باز شدند یا نه؟

آخرین کلمات یک دربان :
مگه از روی نعش من رد بشی…

آخرین کلمات یک دوچرخه‌سوار :
نخیر حق تقدم با منه!

آخرین کلمات یک دیوانه :
من یه پرنده‌ام!


آخرین کلمات یک سرنشین اتوموبیل :
برو سمت راست راه بازه…

آخرین کلمات یک شکارچی :
مامانت کجاست کوچولو ؟

آخرین کلمات یک غواص :
نه این طرفها کوسه وجود نداره…

آخرین کلمات یک فضانورد :
برای یک ربع دیگه هوا دارم…

آخرین کلمات یک قصاب :
اون چاقو بزرگه رو بنداز ببینم…

آخرین کلمات یک قهرمان :
کمک نمیخوام، همه‌اش سه نفرند…

آخرین کلمات یک قهرمان اتوموبیلرانی :
مکانیک یادش رفته ترمز رو درست کنه!

آخرین کلمات یک کارآگاه خصوصی :
قضیه روشنه، قاتل شما هستید!

آخرین کلمات یک کوهنورد :
سر طناب رو محکم بگیری ها…

آخرین کلمات یک گروگان :
من که میدونم تو عرضهء شلیک کردن نداری…

آخرین کلمات یک متخصص آزمایشگاه :
این آزمایش کاملاً بیخطره…

آخرین کلمات یک معلم رانندگی :
نگه دار! چراغ قرمزه!

آخرین کلمات یک بندباز :
نمیدونم چرا چشمام سیاهی میره…

آخرین کلمات یک بیمار :
مطمئنید که این آمپول بی خطره ؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد