با فریب شما، که آنها را بپرستید، یا برای آنها کار
کنید، یا هر چیز دیگر. هر کاری که آنها بکنند در جهت انجام طرح های ارباب
خودشان، یعنی شیطان است. چه در مقیاس کوچک باشد یا بزرگ مانند انسانها که
در دنیای ما، عمدا با آنها ارتباط و سروکار پیدا می کنند، هر دو گروه یک
برنامه را دنبال می کنند. مانند انسانها، هم افراد معمولی بین آنها وجود
دارد و هم رهبران قدرتمند. افراد معمولی جنیان، با افراد معمولی جوامع ما
کار می کنند. پیشگوها و فال بین ها، زنان ساحره، شفا دهندگان، هیپنوتیزم
کنندگان، جادوگران و حتی مردم عادی و متوسط. اما رهبران قدرتمند جنیان،
تنها با رهبران قدرتمند ما ملاقات می کنند و حرکات پرقدرتی انجام داده و در
مورد طرح های بزرگ مذاکره می کنند.
ارتباط برقرار کردن با رهبران
دیگر ابعاد کار آسانی نیست. مناسک خاصی بایستی در روزهای خاص انجام شود تا
انواع خاصی از انرژی آزاد شود. این مناسک با کارهای زننده در اطراف یک
قربانی و ریختن خون قربانیان، درهای خاصی بین ابعاد به نام "دروازه ستاره"
را باز می کنند و قدرتمندترین شیاطین/جنیان را از بعد دیگر احضار می کنند.
سفر و ارتباط با دیگر ابعاد، در مکان های خاصی انجام می شوند و با مناسک
خاصی همراه است. حال شما می دانید که "قربانی برای خدایان" به چه منظوری
بوده است. این کار همیشه برای احضار شیاطین و جنیان بوده است.
امروزه یکی از مشکلات اصلی خودروهای الکتریکی، اتمام سریع شارژ و برد کم
مسافت آنها در برابر رقبای سوخت فسیلی شان است. اما تصمیم گیری برای سرمایه
گذاری روی ماشین های الکتریکی در صورت حل این مشکل و امکان طی مسافت بسیار
بالا بدون نیاز به شارژ، بسیار آسان تر می شود. این همان ایده ای است که
باعث تشکیل تیم تحقیقاتی برای کار بر روی نمونه اولیه جاده با الکتریسیته
بیسیم در دانشگاه تویوهاشی ژاپن شده است.
این تیم طی برنامه نمایشی که در دانشگاه تویوهاشی ترتیب داده بود، با
موفقیت نیروی الکتریسیته را از درون یک لایه بتنی به ضخامت ۱۰ سانتی متر
عبور داد. آنها موفق شدند نیروی برق ۵۰ تا ۶۰ واتی را از درون بلوک سیمانی
عبور داده و از طریق دو چرخ اتومبیل آن را به لامپ برسانند. این پروژه EVER
یا Electric Vehicle on Electrified Roadway نام دارد و اعضای تیم
تحقیقاتی امیدوارند که روزی این رویا به واقعیت بپیوندد و ماشین های
الکتریکی بدون نیاز به شارژ، مسیرهای طولانی را در اتوبان ها بپیمایند.
البته تا محقق شدن چنین آرزویی هنوز باید از برخی موانع عبور کرد. مهم ترین
مانع هم، آن است که برای شارژ ماشین الکتریکی هنگام عبور از چنین جاده
ای، نیاز به الکتریسیته ای داریم که ۱۰۰ برابر قویتر از آنچه امروز آزمایش
شد، باشد. و البته باید بتواند از لایه بتنی با قطری حداقل دو برابر میزان
تست شده عبور کند. این تیم تحقیقاتی می گوید که در حال کار بر روی بهبود و
افزایش کارایی این سیستم هستند و قصد دارند کار را تا مرحله تجاری سازی
ایده شان پیش ببرند. مانع مهم دیگر در زمینه اجرایی شدن چنین طرحی، نیاز به
نوسازی خیابان، جاده و بزرگراه ها و عبور ابزارهای لازم از زیر آنها است
که هزینه بسیار زیادی را می طلبد.
به برخی از گوشی هایی که به عنوان زشت ترین گوشی در دنیا شناخته می شدند اشاره می کنیم.
زیمنس Xelibri:
این مدل از گوشی های زیمنس به همه چیز شباهت داشتند به غیر از یک تلفن همراه همچنین در دورانی که این گوشی ها به بازار عرضه شد امکانات بسیار کمی نیز برای زمان خودش داشت. این گوشی تنها برای مدت ۱۸ ماه در مغازه ها دیده شد.
Bang & Olufsen Serene:
شرکت Bang & Olufsen یکی از شرکت های تولید کننده لوازم صوتی و تصویری است و در این زمینه نیز بسیار خوب کار کرده است اما تلفن همراهی که این شرکت ارائه داد بسیار عجیب بود. دراین گوشی صفحه نمایش زیر صفحه کلید قرار داشت. برای این گوشی باید ۱۰۰۰ دلار پول نیز پرداخت می کردید.
نوکیا ۷۳۸۰:
نوکیا یک برند بسیار بزرگ در عرصه تولید گوشی های همراه است اما این شرکت نیز گاهی برای در طراحی گوشی هایش بی سلیقگی کرده است. مدل ۷۳۸۰ از یان شرکت بسیار گوشی بد ترکیبی است و حتی صفحه کلید نیز ندارد و نوکیا نیز هیچوقت امار فروش این گوشی را اعلام نکرد.
نوکیا ۳۶۵۰:
این گوشی را احتمالا افرادی که در اوایل دهه ۸۰ به دنبال گوشی بوده اند بسیار خوب یادشان است. مدل۳۶۵۰ با دکمه های دایره ای شکلی که داشت بسیار گیج کننده بود و هرکسی نمی توانست با آن به درستی کار کند و همچنین بسیار بزرگ نیز بود.
ورتو کبرا:
خریدن یک گوشی زشت خود بسیار دردناک و غیرقابل باور است اما اینکه کسی بخواهد برای همان گوشی بیش از ۳۰۰ هزار دلار نیز بپردازد بسیار عجیب است. گوشی شرکت ورتو در حالی که بسیار بی سلیقه طراحی شده است و امکانات خاصی نیز ندارد اما با برلیان تزئین شده و قیمت نجومی نیز دارد.