چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

همیشه راه ساده تری هم هست!

در یک شرکت بزرگ ژاپنی که تولید وسایل آرایشی را برعهده داشت ، یک  مورد تحقیقاتی به یاد ماندنی اتفاق افتاد :

شکایتی از سوی یکی مشتریان به کمپانی رسید . او  اظهار داشته  بود  که  هنگام  خرید  یک بسته صابون  متوجه شده بود که  آن قوطی خالی است.

بلافاصله  با تاکید و پیگیریهای مدیریت ارشد  کارخانه  این مشکل  بررسی و ...

دستور صادر شد که خط بسته بندی اصلاح گردد و قسمت فنی  و مهندسی نیز تدابیر لازمه را جهت پیشگیری از تکرار چنین مسئله ای اتخاذ نماید  .  مهندسین نیز دست به کار شده و راه حل پیشنهادی خود را چنین ارائه دادند :

پایش ( مونیتورینگ )  خط بسته بندی با اشعه ایکس

بزودی سیستم مذکور خریداری شده و با تلاش شبانه روزی گروه مهندسین ،‌ دستگاه تولید اشعه ایکس و مانیتورهائی با رزولیشن بالا نصب شده  و خط مذبور تجهیز گردید  . سپس دو نفر اپراتور نیز جهت کنترل دائمی پشت آن دستگاهها به کار گمارده شدند  تا از عبور احتمالی قوطیهای خالی  جلوگیری نمایند .    

نکته جالب توجه در این بود که درست همزمان با این ماجرا ،  مشکلی مشابه  نیز در یکی از کارگاههای کوچک تولیدی پیش آمده بود اما آنجا  یک  کارمند معمولی و غیر متخصص آنرا به شیوه ای بسیار ساده تر و کم خرجتر حل کرد :

تعبیه یک دستگاه پنکه در مسیر خط  بسته بندی

تا قوطی خالی را باد ببرد!!!!

نقاشیهای رمانتیک هیتلر +تصاویر!!

هیتلر، ، نقاشیهای رنگ روغن و آبرنگ خیلی زیادی خلق کرد. هیتلر عادت داشت گلها و کلیساها را به عنوان مدل نقاشی خود انتخاب کند.!

رزها

رزها -نقاشی هیتلر

هیتلر قبل از اینکه درگیر سیاست شود چندین بار برای وارد شدن به آکادمی ‌هنرهای زیبای وین تلاش کرده و به آینده کار هنری‌اش امیدوار بود. او که مجبور بود در خیابانها زندگی کند، هروقت سرخورده و بی‌پول می‌شد نقاشیهایش را به توریستها می‌فروخت و پولها را برای غذا خوردن در رستوران خرج می‌کرد.

کلیسای جامع در وین

کلیسای جامع در وین - نقاشی هیتلر

اعتبار و اصل بودن نقاشیهای هیتلر اغلب به راحتی قابل تشخیص نیست؛ چرا که او به ندرت نقاشیهایش را امضا و یا اسم و تاریخ را در آن می‌نوشت. دوستش Reinhold Hanisch، نقاشیهای جعلی هیتلر را در زمان سلطنتش در آلمان می‌فروخت و طوری عمل می‌کرد که هیتلر نمی‌توانست کارش را ثابت کند. وقتی هم که هیتلر جوان بود او را مجبور می‌کرد هر رزو یک نقاشی بکشد و با این کار خسته کننده ترتیبی می‌داد که خوراک و غذای جفتشان تامین شود.

ادامه مطلب ...

ساخت صفحات ASP.Net با ASP.NET Maker 9


ASP.NET Maker نرم افزاری کامل و بسیار کاربردی در جهت ساخت صفحات ASP.Net است ، این نرم افزار یک ابزار اتوماسیون قدرتمند است و از یک مجموعه کامل از MySQL، پایگاه داده PostgreSQL ، مایکروسافت اکسس ، SQL سرور و پایگاه داده های اوراکل تولید شده است ، با بهره گیری از این نرم افزار می توانید صفحات ASP به سرعت و سادگی هر چه تمام تر ایجاد کرده و به کاربران اجازه دهید سایت شما را مشاهده و در آن عملیات مختلفی همچون : ویرایش ، جستجو ، اضافه و حذف پرونده ها و … را انجام دهند ، ASP.NET Maker برای انعطاف پذیری بالا طراحی شده و ابزارها و Object های متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد و همچنین دارای کد های آماده ای نیز می باشد که کاربران را قادر می سازد از آنها در طراحی و ساخت ASP.NET Maker بهره مند شوند

حجم فایل: 14.33mb

.

.

دانلود در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

چه بگویم چه نگویم؟؟

کلمه ها بر احساسها و اندیشه ها تاثیر می‌گذارند.

چه بگوییم، چه نگوییم, مطالب خواندنی-www.jazzaab.ir

احساسها بر افکار وکلمه ها مؤثرند.
اندیشه‌ها بر کلمه‌ها و احساسها تاثیر می‌گذارند.

بگوییم :  از اینکه وقت خود را در اختیار  من گذاشتید متشکرم.
نگوییم : ببخشید که مزاحمتان شدم.

بگوییم : در فرصت مناسب کنار شما خواهم بود.
نگوییم : گرفتارم.

بگوییم : راست می‌گی؟ راستی؟
نگوییم : دروغ نگو.

بگوییم :  خدا  سلامتی بده.
نگوییم :  خدا بد نده.

بگوییم : هدیه برای شما.
نگوییم :  قابل ندارد.

بگوییم : با تجربه شده.
نگوییم :  شکست خورده.

بگوییم: قشنگ نیست.
نگوییم : زشت است.

بگوییم: خوب هستم.
نگوییم: بد نیست.

بگوییم : مناسب من نیست.
نگوییم : به درد من نمی‌خورد.

بگوییم : با این کار چه لذتی می‌بری؟
نگوییم : چرا اذیت می‌کنی؟

بگوییم : شاد و پر انرژی باشید.



ادامه مطلب ...

لغت سال 2012

کلمه «تگ» به عنوان لغت سال 2012 انتخاب شد.

تگ به کلمه یا عبارتی گفته می شود که قبل از نشانه # آمده و در شبکه اجتماعی برای علامت‌گذاری یک موضوع یا نظر گذاشتن استفاده می‌شود.

این نشانه یک جایگزین قرن 21 برای « حروف برجسته» محسوب می‌شود.

در میان دیگر کلمات کاندیدا برای این عنوان می‌توان به سرنام «YOLO» (تنها یکبار زندگی می‌کنی)، «پرتگاه مالی»، «گانگام استایل» و «47 درصد» اشاره کرد.

از سال 1990 تاکنون، اعضای انجمن 124 ساله گویش آمریکا هر ساله در نشست سالانه خود برای لغت یا اصطلاحی که بیشتر از همه ایده‌ها، رویدادها و موضوعات رخ داده در سال اخیر را در جهان انگلیسی زبان به خصوص آمریکای شمالی منعکس کرده، رای می‌دهند.

رای‌گیری اعضای این انجمن که شامل زبان‌شناسان، فرهنگ‌نویسان، تاریخ‌شناسان، نویسندگان، ویراستاران بوده، برای نمایش این موضوع است که تغییرات زبانی عادی، مداوم و مفرح است.

بن زیمر، رییس کمیته کلمات جدید انجمن گویش آمریکا اظهار کرد: امسال کلمه «تگ» به یک پدیده همه جا حاضر در گفتگوهای آنلاین تبدیل شد. در جو توئیتری و سایتهای دیگر، تگ نوعی گرایشهای اجتماعی آنی ایجاد کرده که پیامهای کوتاه ویروسی را بر روی موضوعات گوناگون از اقتصادی و سیاسی گرفته تا فرهنگی منتشر می‌کند.

اگرچه کلمه YOLO به عنوان پر استفاده‌ترین لغت در میان امیدهای اول برای برنده شدن قرار داشت اما به طور مشکوکی به عنوان یکی از گزینه‌های با کمترین احتمال برای موفقیت انتخاب شد. لغت گانگنام استایل که سبک مرسوم ناحیه گانگنام در کره جنوبی بوده و در یک آهنگ پرطرفدار کره‌ای به نمایش درآمد، نیز در کنار YOLO قرار گرفت.

پرتگاه مالی که به رکود احتمالی آمریکا در اثر کاهش بودجه و افزایش مالیات گفته می‌شود نیز در میان کاندیدهای لغت سال قرار داشت.