چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

هنرنمایی های عجیب با استخوان حیوانات

تا به حال هنرمندان بسیاری بوده اند که با استفاده از وسایل غیرعادی دست به کارهای جالب زده اند و هر کدام به نوع خاصی مردم را متعجب کرده اند .

"بروس ماهلاسکی" هنرمند نیوزلندی به تازگی بخشی از کارهای جالب خودش را رونمایی کرده است. او با استفاده از استخوان حیوانات مختلف مدل های کاملا شبیه سازی شده از اسلحه ها را می سازد.

عکس: اسلحه‌های استخوانی

او که پدر و مادری محقق داشته است از بچگی عاشق جمع کردن استخوان حیوانات مختلف بود ولی در سال 2005 تصمیم گرفت با استخوان هایی که جمع کرده بود دست به کاری جالب بزند و در همان سال اولین اسلحه استخوانی اش را درست کرد.

او در سال 2010 به یک هنرمند واقعی در این زمین تبدیل شده بود و با توجه به علاقه ای که به سلاح های جنگی داشت بسیاری از سلاح ها را با استخوان شبیه سازی کرده بود.

عکس: اسلحه‌های استخوانی

یکی از کارهای بسیار جالب او یک کلاشینکف است که با استخوان گوسفند، عقاب، خرگوش، مار و ... حیوان دیگر درست شده است. ارزش برخی از مجسمه های او به بیش از 4 هزار دلار نیز می رسد.


او همه اسلحه ها را در اندازه واقعی شبیه سازی می کند و تا جایی که بتواند در ساخت آن ها جزئیات را رعایت می کند. او همچنین قصد دارد یک مراسم برای فروش این مجسمه ها برگزار کند.

عکس: اسلحه‌های استخوانی

عکس: اسلحه‌های استخوانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد