چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

love

خدایا بالاخره پیرمرد رویایی من از فوتبال خودش رو بازنشسته کرد نمی دونم چی بگم آیا باز هم منچستر بدون اون می تونه همون بازی زیبا رو انجام بده یا نه ولی امیدوارم جانشینش حداقل یک دهم اون ارزش داشته باشه چون خیلی سخته کسی دیگه رو جاش ببینم  نیمکتی که سالها مربی های بزرگ ارزوش رو داشتن طعمه دست هرکس نشه باز جای شکرش باقیه به عنوان مدیر کنار تیم می مونه

عاشقتم sir alex



واکنش‌ها به خداحافظی فرگوسن




دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس


تاثیر فرگوسن در منچستریونایتد فوق‌العاده بوده است. خوشبختانه خداحافظی او می‌تواند زندگی را برای تیم من آستون ویلا کمی راحت‌تر کند!

کریسیتیانو رونالدو

برای همه چیز ازت ممنونم رییس.

پیتر اشمایکل

کاملا شوکه شدم نمی‌دانستم که خداحافظی او امروز است.

گوردون تیلور رییس اتحادیه بازیکنان انگلیسی

فوتبال بدون او تضعیف خواهد شد. فرگوسن واقعا بهترین است. کسی که جانشین مت باسبی شد و توانست حتی از او هم بهتر شود.

سپ بلاتر، رییس فیفا

موفقیت‌های فرگوسن باعث شده است تا او بهترین مربی جهان باشد. کسی هست که دوران حضور طولانی او را تکرار کند؟

دیوید گیل، مدیر اجرایی یونایتد

افتخار این را داشتم تا 16 سال از نزدیک با او کار کنم. می‌دانستیم که بازنشستگی او قرار است یک روز رخ دهد و خودمان را برای این اتفاق آماده کرده بودیم. فکر می‌کنم فقط ژوزه مورینیو توانایی لازم برای جانشینی فرگوسن را داشته باشد. البته در این مقطع من دیوید مویس را انتخاب می‌کنم.

مایکل اوون

منچستر بدون فرگوسن قابل قبول نیست... چه مرد بزرگی! برایم افتخار است که زیر نظر بهترین مربی که در طول عمرم دیدم بازی کردم.

دنی آلوز

یکی از اسطوره‌های فوتبال کنار رفت. مانند فرگوسن در فوتبال نخواهد بود.



وینسنت کمپانی، کاپیتان منچسترسیتی: «سرالکس فرگوسن...یکی از بهترین مربیان تاریخ. بعد از 26 سال موفقیت در فوتبال همه ما به او یک قدردانی بزرگ بدهکاریم».



مایکل اوون، مهاجم پیشین لیورپول و منچستریونایتد: «منچستریونایتد بدون سرالکس فرگوسن حس خوبی نخواهد داشت. یک مرد و یک مربی بزرگ. هیچ کسی توان رقابت با رکورد او را نخواهد داشت. او و تیم برنامه ریزی کرده بودند به مسابقات چستر ریس بروند.شاید آنجا دوربرگردانی باشد. شاید این خبر بزرگ‌ترین سیرک رسانه‌ای تاریخ باشد».

دنیس اروین، بازیکن پیشین منچستریونایتد: «امروز برای منچستریونایتد روز تلخ و غم‌انگیزی است. امروز روزی است که ما باید از تمام افتخاراتی که او برای منچستریونایتد به ارمغان آورد تقدیر کنیم. هر بار که این خبر به گوشم می‌رسید شوکه می‌شدم. بدون شک او بهترین مربی تاریخ است».



کلیتون بلکمور، بازیکن پیشین یونایتد: «قلبم به درد آمد. در روزنامه‌ها و نشریات شایعاتی در این باره خوانده بودم اما هرگز آنها را باور نکردم. البته به نظرم او حقش است که عقب بنشیند و با لذت بردن از کارهایی که انجام داده به استراحت بپردازد. یکشنبه برابر منچستری‌ها روز احساسی خواهد شد. مطمئنم فرگوسن می‌داند چه کسی جایش را خواهد گرفت و نظرش را هم اعلام خواهد کرد. تعجب نکنید اگر دیوید مویس سرمربی منچستر شد».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد