چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

فرگوسن: به خاطر همسرم از فوتبال خداحافظی کردم

مربی 71 ساله منچستر یونایتد پنج روز پس ازاعلام تصمیم شکه کننده اش در ارتباط با خداحافظی اش از دنیای فوتبال، برای اولین باردلایل خود را بازگو کرد.
فرگوسن به خبرنگاران گفت که از کریسمس سال گذشته تصمیم به پایان دادن به حضورش در فوتبال گرفته است.
سرمربی افسانه ای منچستر یونایتد گفت: «در واقع همه چیز وقتی تغییر کرد که خواهر همسرم کتی فوت کرد. کتی در حال حاضر خیلی احساس تنهایی می کند و من خیلی وقت ها با خودم فکر می کنم که کتی 47 سال مسئولیت خانواده را به عهده گرفته، از پسرهایمان حمایت کرده و خودش را فدای من کرده است.»
او همچنین گفت: «کتی الان چند تا نوه دارد که عاشق مادر بزرگشان هستند، اما به هر حال کتی بهترین دوستش یعنی خواهرش را از دست داده، و این موضوع خیلی مهم است.»
فرگوسن ادامه داد: «من همچنین فکر می کنم که خیلی مهم است که به عنوان یک برنده از فوتبال جدا بشوم. این نکته ی مهمی برای این باشگاه است. چیزی که من همیشه می خواستم در این باشگاه انجام بدهم، اینکه همیشه برنده باشم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد