چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

آخرین خبر از اعلام نتیجه ائتلاف عارف-روحانی

حجت الاسلام یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات در همایش هواداران دکتر روحانی که عصر پنج شنبه برگزار شد گفت: برخی که انتخابات را از اساس قبول ندارند اکنون خودشان را خودی جا زده‌اند و متاسفانه هاشمی‌ها رد صلاحیت شده‌اند.

یونسی با انتقاد از رد صلاحیت آیت الله هاشمی و بابیان اینکه متاسفانه بانیان نظام را رد صلاحیت می‌کنند معتقد است:طیفی در کشور وجود دارد که حکومت را محدود به جمع خودشان می‌خواهند و این گروه تمایلی به برگزاری انتخابات پرشور ندارند و منطقشان فقط زور است و انتخابات را قبول ندارند.در حالی که رهبری انقلاب سخن از حماسه سیاسی می‌گویند آن‌ها با عملکردشان چیز دیگری را دنبال می‌کنند.

وی یادآور شد: این طیف روحانیونی هم دارند که می‌گویند انتخابات معنی ندارد و در اسلام چیزی به عنوان انتخابات وجود ندارد. آن‌ها حتی امام را غرب زده می‌دانستند و در سالهای اخیر خودشان را خودی جا زده‌اند و هاشمی‌ها رد صلاحیت می‌شوند.

یونسی با انتقاد به مناظره‌های برگزار شده در صدا و سیما گفت: این مناظره‌ها هم مردم و هم کاندیدا‌ها را تحقیر کرد.

وزیر اطلاعات دولت خاتمی افزود: من احساس خطر می‌کنم و این مسیر باید یک جایی متوقف شود و فقط آقای هاشمی یا روحانی می‌تواند این کار را بکند.

یونسی افزود: عده‌ای به دنبال گفتمان جنگ و تحریم هستند و جنگ و تحریم را مفید می‌دانند که ما باید با حضور پرشور جلوی حاکمیت این طیف را بگیریم.

یونسی خطاب به اصولگرایان گفت: احمدی‌نژاد ایده آل شما بود و دیدید که این بلا را بر سر شما آورد.حال که بناست همه پای صندوق رأی بیایند باید رئیس جمهور دلخواه خود را انتخاب کنند.

وی در پایان افزود: همه باید راه ائتلاف را پیش ببریم و قطعا تا سه روز آینده نتیجه ائتلاف مشخص خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد