چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

استاتوس های فیس... 20


1- این بازیکنان کره بیشترشون کیم بودن. لیوانی و قیفی هم توشون بود البته

2- از اون موقع که کره به ایران باخته، گوشی سامسونگم هنک کرده. عقده ای!

3- سرعت اینترنت بعد انتخابات یهو اینقدر زیاد شد که داره از سولاخای مودم می زنه بیرون! من برم یه چیزی بیارم بذارم زیرش نریزه!

4- پاسخ منطقی اکثر والدین ایرانی در مقابل اجازه گرفتن فرزندانشان برای انجام کاری:
1) اگر قبلا کسی آن را انجام نداده باشد: آخه کی تا حالا هچین غلطی کرده که تو می خوای بکنی؟
2) اگر قبلا کسی آن را انجام داده باشد: حالا هر کی هر غلطی کرد تو هم باید بکنی؟

5- پلیسه تو سریال هوش سیاه می ره ایمیل قاتل رو هک می کنه، بعد بابای ما هم پلیس بوده هر دفعه یک کاغذ می ده دستم می گه این شماره ها رو تو گوشیم سیو کن!

6- پس چرا سکه 25 تومنی گرون نمی شه؟
با خون دل یه عمر قلک پر کردم

7- تو بزرگراه پلیس منو به خاطر سرعت بالا، استفاده از موبایل و کشیدن سیگار در حین حرکت و نداشتن مدارک جریمه کرد. گفتم ببین ولی کمربند بستما. گفت آره منم تعجب کردم!

8- رفتم کتابخونه گفتم ببخشید از سعدی چی دارین؟
گفت کتابشو می خوای؟
گفتم نه! انگشتری، لباسی، کفشی، کلاهی چیزی اگه مونده می خوام

9- یارو تازه فوق دیپلمش رو تو رشته پرورش تخم حیوانات اهلی از دانشکده غیرانتفاعی و غیرحضوری فلان آباد از توابع یاقوت شهر سفلی، به زور سه ترم مشروطی و دو جلسه تشکیل شورا گرفته.
بعد استتوس زده: باید رفت از این مملکت! اینجا نمی شه موند. اینا قدر قشر روشنفکر و تحصیلکرده رو نمی دونن!

10- پسرخالم کلاس اوله گوشیو برداشته به دوستش زنگ بزنه، مامان طرف گوشیو جواب داده، پسرخالم می گه ببخشید علی هست؟
مامانش می گه شما؟
می گه من بغل دستیشم!

11- بچه تازه به دنیا اومده رو از بیمارستان آوردیم خونه خوابیده، فامیلمون اومده می گه آخی خوابه؟
پَ نَ پَ زدیمش تو شارژ! دکترا گفتن 8-7 ساعت اول خوب بذارین شارژ شه بعد ازش استفاده کنین وگرنه خوب گریه نمی کنه!

12- یه سوال دارم ازتون
مامانم ازتون خیلی تعریف می کنه می گه بچه های مردم تو خونه نمی ذارن مامانشون دست به سیاه و سفید بزنه و همه کارا رو انجام می دن.
شما به عنوان یه بچه مردم آیا اینجوریین؟

13- خاصیت پاک کنندگی تف رو هیچ پاک کننده ای نداره

14- دنبال یه شرکت حمل و نقل معتبر می گردم که مرده شور اوقات فراغتمو ببره
 

 
15- خوبی ما شمالیا اینه که تعطیلات تا سر کوچه هم بریم رفتیم شمال

16- قبل از گرانی، مامور راهنمایی رانندگی:
پراید حرکت کن! مگه با تو نیستم؟
بعد از گرانی همان مامور:
راننده محترم پراید منتظر حرکت شما هستیم!

17- آشپزه اومده تو تلویزیون می گه می خوام یه ساندویچی آموزش بدم که دانشجوهایی که تو خوابگاه هستن و فر ندارن روی همون گاز کوچیک بتونن تهیه کنن.
حالا مواد اولیه ش چی بود؟
گوشت بوقلمون دودی، پنیر پتزا، نون تست، سس فرانسوی و سایر مخلفات!

18- یه مثل جدید هست که می گه:
حق به حقدار نمی رسه
حق به پولدار، شانسدار، پارتی دار، گردن کلفت دار می رسه

19- یکی از تفریحات دوران کودکیم این بود که چندتا لیوان آب میخوردم. بعد دراز می کشیدم و شکممو تکون می دادم
از تو شکمم صدای آب میومد!
احساس سواحل صخره ای بهم دست میداد

20- یارو میگه عسل خوب دارم 57 هزار تومن خوانسار هم هست 30 تومن. 7 تومنی و 3 هزار تومنیش هم دارم.
فکر کنم این آخریه آزمایش ادرار زنبوره بود!

21- تو بانک بودم یه خانم پیری خواهش کرد با گوشیم شماره نوه اش رو بگیرم شماره حساب رو یادداشت کنم
شمارشو گرفتم گوشی رو دادم به خانومه
دیدم هی می گه: ننه صدای نوارتو کم کن بفهمم چی می گی
ننه گوشام سنگینه
ننه صدات واضح نمیاد
صدای نوارتو کم کن
کنجکاو شدم ببینم چه خبره. گوشی رو ازش گرفتم دیدم یه ساعته داره با پیشواز ایرانسل حرف می زنه!

22- سال های ساله دارم پیتزا می خورم
ولی هنوز فرق بین پیتزا مخلوط و با پیتزا مخصوص نفهمیدم

23- برام اس ام اس اومده، از اتاق دویدم سمت گوشیم بابام تا منو دیده میگه:
اس ام اس اومده پسرم استخوون که نیست!

24- یکی از فامیلای دورمون اومده عیادت مامانم بهش می گم حاج خانوم چای توی لیوان براتون بریزم یا استکان؟
می گه ننه من نیومدم یه سر بزنم برم که. یه چن روز هستم با من تعارف نکن توی لیوان بریز برام!
فقط تونستم با خیس کردن دمپایی توالت خودمو آروم کنم!


مطالب مرتبط:


استاتوس های فیس 19


استاتوس های فیس 18


استاتوس های فیس 17


استاتوس های فیس 16


استاتوس های فیس 15


استاتوس های فیس 14


استاتوس های فیس 13


استاتوس های فیس 12


استاتوس های فیس 11


استاتوس های فیس 10


استاتوس های فیس 9


استاتوس های فیس 8


استاتوس های فیس 7


استاتوس های فیس 6


استاتوس های فیس 5


استاتوس های فیس 4


استاتوس های فیس 3


استاتوس های فیس 2


استاتوس های فیس 1


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد