چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

تمام یاران ویژه قلعه نویی 1-منصور عظیمی


چندی پیش دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال رسما اعلام کرد که منصور عظیمی، مجتبی ابراهیمی، آرام سلطانیان، محسن ابراهیمی، آرش زواره‌ای، عبدالرضا سعدی و عبد مزرعاوی به دلیل نداشتن مجوز قانونی، حق دلالت و راهنمایی و معرفی بازیکن و مربیان را به باشگاه‌ها نداشته و هرگونه همکاری به عنوان مدیر برنامه و سایر عناوین دیگر با این افراد تخطی از مقررات بوده و برابر آئین‌نامه پیگیری خواهد شد . او با مدرک اینها را از مشاوره و دلالی بازیکن متخلف شناخت .

امروز به معرفی یکی از یاران دیگر امیر قلعه نوعی که در تیم های سپاهان ، تراکتور سازی و استقلال مشاور و دلال امیر قلعه نوعی بوده و هست می پردازیم .

منصور عظیمی 32 ساله متولد تبریز است که سابقه فوتبالی به هیچ عنوان نداشته است و مدرک تحصیلی او زیر دیپلم است . این سوال پیش میاید که کسی که فوتبالیست نبوده و مدرک مربیگری و .. ندارد چرا باید مشاور ارشد یک سرمربی باشد ؟  او به واسطه آشنایی با امیر قلعه نوعی حکم مشاور امیر را گرفت و در دو سال حضور امیر قلعه نوعی در  سپاهان همراه او بود .

او عامل اصلی انتقال خسرو حیدری و ابراهیم توره به سپاهان بود . یادمان نمی رود ابراهیم توره ای که در پرسپولیس خوش میدرخشید چطور با یک پیشنهاد خودش را باخت و حتی با یک حرکت بچه گانه خود را در دربی محروم کرد و سال بعد هم به سپاهان آمد . انتقال خسرو حیدری به سپاهان هم جالب بود خسرو حیدری فوتبالیست کم حاشیه ای که با کسی مشکلی ندارد به یکباره و با موش دوانی منصطور عظیمی و دستور مستقیم قلعه نوعی از پرویز مظلومی کینه به دل میگرد!! و راهی اصفهان و سپاهان می شود . انتقال این دو بسیار مشکوک بود و منصور عظیمی نقش موثر در این انتقال داشت .

بعد از اینکه آن تیم پرستاره با امیر قلعه نوعی و سپاهان قهرمان شد ، بدلیل اختلاف نظر با حسینی ریس هیئت مدیره سپاهان راهی تبریز و تراکتور سازی شد . او در این سفر یار جدید خود منصور عظیمی را همراه خود برد و پست مشاور اصلی خود را به او داد !!

  

او این بار برای تراکتور دست به دلالی دیگری زد و فرزاد آشوبی ، اشپیتم آرفی را به تراکتور آورد این در حالی است که هر دو اول فصل از آرفی تعریف میکردند و او را آقای گل لیگ میدانستند اما بعد از چند بازی او را اخراج کردند !!

منصور عظیمی سال قبل هم علی علیزاده را از برق شیراز به تبریز و تراکتور آورده بود تا نشان دهد در دلالی هم تبهر خاصی ندارد !! در قضیه اخراج مهدی کیانی ، منصور عظیمی همیشه قلعه نوعی را حمایت میکرد و توصیه میکرد او به تمرینات برنگردد اما مدیرعامل تراکتور  سردار جعفری او را به زور و بخاطر هواداران تراکتور به تمرینات بازگرداند .  صحبت جلالی دربرنامه  نود زمستان سال پیش مبنی بر اینکه : اسم برخی از دانه درشت ها رو به احترام بعضی از دوستان نمی برم باشد که خودشان به فکر بیافتند !  جامعه فوتبالی را به سوال انداخت اما منظور او کسی نبود جز منصور عظیمی .

عد از نایب قهرمانی تیم تراکتور سازی و اختلاف امیر قلعه نوعی که همیشه عادت دارد بعد از یکسال با مدیر عاملان تیم هایش اختلاف پیدا کند و از آن تیم برود ( مثل زمانی که در استقلال بود ، یا در سپاهان ، یا در تراکتور سازی ) اینبار تراکتور را ترک به و به تیم سابق خود استقلال بازگشت .

او در اقدامی عجیب و برای سومین بار حکم مشاور ارشد خود را به منصور عظیمی داد و صد البته او دلال اصلی استقلال هم شد . هنوز چند روزی از حضور قلعه نوعی نگذشته بود که میثم بائو که حرف و حدیث های زیادی در موردش بود به استقلال پیوست !!

اصغر مدیر روستا سرمربی شهرداری تبریز در بازیهای اخر این تیم از میثم بائو شاکی بود مخصوصا بازی ضعیف او برابر تراکتور سازی و این را در رسانه ها علنی کرد او گفت بعضی از بازیکنان مثل بائو از آقایان پیشنهاد دارند !! و اتفاقا آقایان اولین بازیکنی که به استقلال بردند میثم بائو بود . بائو یکی از بازیکنان این دلال است و جالب اینکه این دلال منشوری باجناق بائو هم به حساب می آید .

سوال اینجاست آیا دلالی ، خریدن بازیکن حریف ، مشاوره کسانی که فوتبالی نیستند ، لابی های فوتبالی  در فوتبال ما فساد نیست ؟ آیا انصاف است اینطور قهرمانی  ؟؟

با اینکه این دلال و مشاور معروف قلعه نوعی به ظاهر منشوری و ممنوع الکار شده اما او هنوز حقوق بگیر باشگاه استقلال است و در بعضی تمرینات استقلال مشاهده می شود .

ادامه دارد ..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد