چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

بهترین مکان های چرت زدن در ایران! +عکس

چرت زدن رضا رویگری بازیگر سینمای ایران در یک کنفرانس خبری جشنواره فیلم فجر

اگر بازار کسب و کار کساد باشد هیچ چیز بهتر از یک چرت نیمروزی نیست.

ظاهرا کنفرانس‌های فرهنگی و علمی نیز مکان خوبی برای چرت زدن شرکت کنندگان است.

این شرکت کننده درخوابی خوش به سر می‌برد اما مشخص نیست چرا ردیف اول را برای خوابیدن انتخاب کرده است.

ظاهرا این مغازه‌دار چندان نگران امنیت اجناس‌‌اش نیست.

چرت زدن فرهاد رهبر، رئیس سابق دانشگاه تهران

مجلس شورای اسلامی ایران یکی از مکان‌های مورد علاقه عکاسان برای شکار تصاویر جالب از رفتار نمایندگان است.

تصاویر بسیاری از نماندگان مجلس را در حال چرت زدن می‌توان یافت. این عکس مربوط به ساختمان قدیمی مجلس شورای اسلامی ایران است.

نمایندگان خسته از "جلسات" گاهی در صحن علنی مجلس روی صندلی‌های خود استراحتی کوتاه می‌کنند. اما این چرت زدن‌های گروهی در جلسات علنی مورد انتقاد قرار گرفته است.

این نماینده مجلس به نظر می‌رسد جای دنجی را برای خوابی آرام در صحن علنی مجلس یافته است.

پارک‌ها هم یکی از مکان‌های چرت زدن شهروندان هستند.

کودکان خسته از بازی لحظاتی را در پارک به استراحت و خوابیدن می‌گذرانند.

تماشاگران و حاضران خسته از یک جلسه سخنرانی، خوابیدن را به گوش دادن ترجیح می‌دهند.

گاهی هم شرکت کنندگان در جلسات تناسبی با موضوع و مکان ندارند. مثل این بچه که به سختی روی این صندلی سالن همایش به خواب رفته است.

اما همیشه جای خواب شهروندان گرم و نرم و همراه با حقوق مزایا نیست.

این کارتن خواب‌ها برای یافتن مکان خوب با مشکل روبرو هستند.

هر جایی که از باد و باران و آفتاب در امان باشند برایشان جای مناسبی است. گاهی نیز یافتن چنین مکانی برای کارتن خواب‌ها غیر ممکن است.

اما گاهی این خواب‌ها پایان تلخی دارند و برخواستنی در پی آن‌ها نیست.

در بسیاری از موارد کودکان کار نیز جایی بهتر از بارک‌ها برای خوابیدن نمی‌یابند.

خوابیدن چهره‌های سرشناس نیز گاهی خبرساز می‌شود. مثل چرت زدن اسفندیار رحیم مشایی در مراسم سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در سفر به خوزستان.

بعضی خواب‌ها نیز زندگی انسان را متحول می‌کند. تحولی که می‌تواند مثبت و یا منفی باشد. اما انتخاب جلسه کنکور و یا امتحان پایان ترم دانشگاه برای خوابیدن را نمی‌‌توان تحولی مثبت دانست.

این تنها ایرانی‌ها نیستند که در جلسات و پای سخنرانی‌ها می‌خوابند. میهمان اجلاس سران کشورهای عضو عدم تعهد (نم) در تهران نیز در حین جلسه چرت می‌زند.

میهمانی دیگر در حال استراحت در جلسه اجلاس سران عدم تعهد در تهران

مخاطبان اجلاس نم نیز دست کمی از میهمانان ندارند. به نظر می‌رسد محل برگزاری اجلاس جای راحتی برای خوابی عمیق است.

خوابیدن در جلسه معارفه رستم قاسمی به عنوان وزیر نفت دولت محمود احمدی‌نژاد. چشم بند به خواب راحت‌تر کمک زیادی می‌کند.

جلسه سخنرانی حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر آموزش و پرورش دولت محمود احمدی‌نژاد. فرهنگی‌ها ظاهرا از وعده‌های وزیر به خواب آسوده رفته‌اند.

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا کوچولو سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:39 http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
من به کمکتون احتیاج دارم.
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز

خرید اینترنتی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:56 http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

علیرضا کوچولو سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:58 http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
من به کمکتون احتیاج دارم.
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد