چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

پیروزی پرگل استقلال در هفته سوم

دیدار فجرسپاسی برابر استقلال از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر با برتری چهار بر دو استقلال برابر میزبانش به پایان رسید. آبی‌های پایتخت در این بازی، نمایشی خوب ولی در دفاع متزلزل نشان دادند. آنها در اکثر دقایق بازی، صاحب توپ و میدان بودند و در نهیات سه امتیاز دیدار را به سود خود کردند.


گزارش نیمه اول:



به گزارش ایسنا ،نیمه نخست دیدار استقلال برابر فجرسپاسی شیراز با برتری کامل آبی‌ها همراه بود اما در نهایت دو تیم با حساب یک بر یک به کار خود پایان دادند. نخستین فرصت بازی را استقلال روی شوت آندرانیک تیموریان بدست آورد. شوت سنگین این بازیکن از پشت محوطه جریمه استقلال با شوتی سنگین می‌رفت تا دروازه فجرسپاسی را باز کند که این شوت با عکس العمل خوب ویسی راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقیقه 11 این دیدار اینبار محمد مهدی نظری می‌توانست دروازه فجر را باز کند ولی ضربه او در داخل محوطه با واکنش خوب دروازه‌بان فجر، راهی کرنر شد. با اینحال این پایان فشار اولیه استقلال بر روی فجرسپاسی نبود و شوت محمد قاضی در دقیقه 14 می‌توانست طلسم دروازه فجر را بشکند که ضربه این بازیکن با واکنش دیدنی شیخ ویسی، راهی کرنر شد.



در ادامه بازی و درحالیکه فشار استقلال همچنان ادامه داشت، یک ضربه پنالتی در دقیقه 34 روی محمد مهدی نظری اعلام شد و این ضربه پنالتی را نکونام وارد دروازه فجرسپاسی کرد. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 37 حمید جوکار با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه استقلال، از تک موقعیت نیمه نخست فجری‌ها گل ساخت و حساب کار را یک بر یک کرد.



گزارش نیمه دوم:



در نیمه دوم بار دیگر آبی‌های پایتخت فشار خود را بر روی دروازه فجرسپاسی ادامه دادند و خیلی زود هم به گل دوم رسیدند. محمد قاضی درحالیکه تنها دو دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود با شوتی سنگین از پشت محوطه جریمه فجرسپاسی، دروازه این تیم را باز کرد اما تنها شش دقیقه وقت لازم بود تا فجری‌ها گل تساوی را به ثمر برسانند. اشتباه امیرحسین صادقی با اشتباه جواد نکونام همراه شد تا محمد حیدری در دقیقه 53 درون محوطه جریمه استقلال، توپ را به راحتی وارد دروازه این تیم کند. در ادامه فجری‌ها فرصت زدن گل سوم را هم داشتند که با واکنش‌های خوب رحمتی نتوانستند به این هدفشان برسند تا آنکه در دقیقه 73 استقلال برای بار سوم دروازه فجرسپاسی را گشود. ارسال یک ضربه ایستگاهی از تیموریان برای منتظری و ضربه‌ی او برای عمران‌زاده، موجب شد تا این مدافع استقلال گل سوم را به ثمر برساند. در دقیقه 83 این دیدار، فرهاد مجیدی تیر خلاص را به فجری‌ها زد. او روی پاس خوب نکونام صاحب فرصت تک به تک شد و با یک ضربه دقیق دروازه فجرسپاسی را برای بار چهارم باز کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه 88 این دیدار، مظفری‌زاده برای فجرسپاسی یک ضربه پنالتی اعلام کرد که این ضربه را معدنچی این ضربه را با بی دقتی تمام روانه دروازه استقلال کرد و مهدی رحمتی به راحتی این توپ را دفع کرد تا کار با حساب چهار بر دو به پایان برسد.



گل‌ها:



نکونام (34)، قاضی (47)، عمران‌زاده (73) و مجیدی در دقیقه 83 برای استقلال و حمید جوکار (36) و محمد حیدری در دقیقه 53 برای فجرسپاسی به ثمر رساندند.



داوران:



سعید مظفری زاده- رسول فروغی - علیرضا ایلدروم - حسین اکرمی



استقلال تهران:



سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، فردین عابدینی(حنیف عمران زاده 64) ، پژمان نوری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور(فرهاد مجیدی 68)، محمد قاضی و مهدی نظری (لاوره 90).



فجر سپاسی:



وحید شیخ ویسی،مصطفی صبری،سعید قزلچی،علیرضا جدیدی،محمد آفند،سیامک کوهنورد،مهرداد کریمیان ( مهرزاد معدنچی 77)،حمید جوکار،بهنام عسگرخانی،محمد حیدری و جابر انصاری.



در دیگر دیدار‌های هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در رشت، نفت تهران مهمان داماش گیلان بود که در پایان نود دقیقه، دو تیم با تساوی یک بر یک، امتیازات را تقسیم کردند. تک گل این دیدار را وحید امیری در دقیقه 35 به ثمر رساند. دیدار راه آهن برابر ملوان هم با تساوی بدون گل به پایان رسید. در اصفهان، تراکتورسازی توانست با نتیجه چهار بر دو ذوب آهن را از پیش‌رو بردارد. گل‌های تراکتورسازی را ربیع خواه، ابراهیمی، علی کریمی و کریم انصاری‌فرد در دقایق 19، 32 ، 92 و 93 و برای ذوب آهن سپهر حیدری در دقیقه 63 و مهدی رجب زاده در دقیقه 71 به ثمر رساندند. در تبریز هم گسترش فولاد میزبان دیگر تیم اصفهانی، سپاهان بود که در پایان نود دقیقه گسترش فولاد در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل از سپاهان پیش بود اما با گل دقیقه 91 محمد غلامی تیم اصفهانی از شکست گریخت. تک گل گسترش را مهدی قریشی در دقیقه هفتم به ثمر رساند.


در دیگر دیدار این هفته، صبای قم میزبان فولاد خوزستان بود که شاگردان حسین فرکی در پایان نود دقیقه موفق شدند با حساب یک بر صفر میزبان خود را از پیش‌روی بردارند. تک گل این دیدار را عبدلله کرمی در دقیقه 49 به ثمر رساند. در نهایت دیدار استقلال خوزستان برابر سایپا نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.



دیگر دیدار این هفته را پرسپولیس برابر مس کرمان، روز چهارشنبه ساعت 22:15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد