چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

شهبازی: هر دو گل پرسپولیس مشکل داشت


 ناصر شهبازی پس از شکست دو بر صفر مس مقابل پرسپولیس عنوان کرد: به نظرم بازی خوبی انجام دادیم و بد بازی نکردیم. گلی اولی که دریافت کردیم پیش از آن یکی از بازیکنانمان روی زمین افتاده بود بازی جوانمردانه رعایت نشد. او سرش هم شکسته بود. فقط بلدند شعار بازی جوانمردانه بدهند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: گل دوم هم روی یک ضربه ایستگاهی بود که پیش از آن خطای محرزتری روی بازیکن ما اتفاق افتاده بود. در مجموع در سه بازی که ما برگزار کردیم سه دوار جوان برای ما انتخاب کردند که این موضوع به ما لطمه زد.

مدیرعامل باشگاه مس یادآور شد: ما به این موضوع اعتراض داریم،‌ اینگونه نمی‌شود که تیم‌های بزرگ هیاهو کنند و سایر تیم‌ها زیر سؤال بروند. در این دیدار واقعاً داور یک‌طرفه قضاوت کرد.

شهبازی درباره آینده مس خاطرنشان کرد: ما یک دفاع وسط خواهیم گرفت و شرایطمان بهتر خواهد شد. در این امر هم از فدراسیون ضربه خوردیم زیرا آنها غیرقانونی شجاع خلیل‌زاده را آزاد کردند اما مطمئن باشید که شرایط مس بهتر خواهد شد.

  عبدالکریم اسلامی پس از شکست دو بر صفر مس کرمان مقابل پرسپولیس گفت:‌ زمانی که رضایی مصدوم بود به خاطر او توپ را بیرون زدم اما به آنها تبریک می‌گویم که این عمل جوانمردانه ما را به گونه‌ای دیگر پاسخ دادند. این‌طور بردن خوب است برایشان.

به نقل از فارس، وی افزود:‌ از سر من خون می‌آمد اما آنها به خودشان اجازه ندادند توپ را به بیرون بزنند، من هم حرفی ندارم و فقط اینگونه بردهای ناجوانمردانه را به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌‌گویم.

اسلامی تأکید کرد: تیم‌ها معمولاً‌ در ورزشگاه خودشان این موارد را بیشتر رعایت می‌کنند اما تیم میزبان این کار را انجام نداد و ان‌شاءالله به همین روش قهرمان هم بشوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد