چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

بهترین شغل های جهان +عکس

برترین ها:اقامت در یک جزیره زیبا و لذت بردن از هوای پاک، خوردن شکلات هایی که هنوز هیچ مشتری طعم آنها را تجربه نکرده است، از صبح تا شب دراز کشیدن روی تختخواب و ... همگی اینها بهترین شغل های جهان به شمار می روند. شغل هایی که فقط یک نفر شانس به دست آوردن آنها را داشته است.

آزمونگر هنر نبرد


آیا تاکنون مجموعه بازی های «هنر نبرد» را بازی کرده اید؟ اگر اینطور است آیا در آن ماهر هستید؟ می توانیددر عرض یک ساعت، 200 طلا به دست آورید و در عرض دو هفته خود را به سطح 80 برسانید؟ اگر پاسخ بله است می توانیدبرای شغلی که 12 میلیون نفر بازیکن به عنوان آزمایش کننده بازی، رویای آن را در سر می پرورانند درخواست بدهید.

بهترین شغل های جهان
در حقیقت چند شغل مربوط به محصولات بازی و سرگرمی در سایت شرما بلیزارد، یکی از شرکت های بازی های رایانه ای، ارائه شده است. پایگاه استخدام بلیزارد، مشاغل بسیاری در این زمینه ارائه داده است و بیشتر آنها هم قرار دست در بخش هنر نبرد استخدام شوند. در حال حاضر چندین نفر در این شغل استخدام هستند که بازی هنر نبرد را بررسی می کنند اما اگر شما علاوه بر زبان انگلیسی به زبان دیگری تکلم می کنید و در این بازی هم حرفه ای هستید، تردیدی به دل راه ندهید و حرفه تان در بلیزارد را شروع کنید و روزانه 4 ساعت بازی کنید.



مراقب جزیره بهشت


«بن ساوتال» 34 ساله – 35 هزار متقاضای رویایی شنا، اکتشاف و استراحت در جزیره هامیلتون در کویینزلند استرالیا را شکست داد و مسئول رسیدگی به وضعیت جزیره شد. با او یک قرارداد 6 ماهه با حقوقی معادل 111 هزار دلار بسته شد و او مراقب این جزیره استوایی استرالیایی شد.

بهترین شغل های جهان
البته او وظیفه دیگری هم دارد و آن هم اینکه نحوه زندنگی در جزیره را به صورت اینترنتی به همه آموزش دهد. او برای اقامت در جزیره می بایست در یک خانه ویلایی سه خوابه که استخری نیز دارد – البته بدون پرداخت اجاره – زندگی کند.
ساوتال پیش از آغاز فعالیت خود در جزیره، باید چهار روز را به طور آزمایشی در جزیره می گذراند.

او در آب های آرام جزیره با کمک لوله مخصوص تنفس شنا کرد و وقتی به ساحل رسید، از خوردن کبابی خوشمزه لذت برد و کنار چشمه آب معدنی استراحت کرد. این آغاز یکی از بهترین شغل های دنیا بود.



کارشناس طعم شکلات


یکی از بهترین مشاغل جهان به نوجوان 12 ساله ای به نام «هری ویلشر» س    پرده شده و او در کارخانه ای شکلات سازی، کارشناس اصلی طعم شکلات است. وظیفه او چشیدن شکلات های ساخته شده با دستورالعمل های فوق سری این کارخانه است. او بعد از اینکه برنده مسابقه انتخاب نیروی کار شد، این حرفه را به دست آورد.

بهترین شغل های جهان
او می گوید با انجام اولین ماموریتش در این حرفه، احساس کرد به دنیای کتاب «چارلی و کارخانه شکلات سازی» قدم گذاشته است. او با توصیف طعم و بوی شکلات محبوبش تعجب کارشناسان را برانگیخت. شرکت دربی که هری در آن مشغول به کار است انواع شکلات را تولید می کند. این شغل اگر بهترین در جهان نباشد، مسلما شیرین ترین آن هست.



عکاس دوچرخه سوار برای نقشه های گوگل

گوگل دو مرد خوش شانس را استخدام کرده تا اطراف فرانسه با یک سه چرخه ابتکاری بگردند و از اماکن تاریخی که به وسیله خودرو نمی توان به آنها دسترسی داشت عکس بگیرند.

این سه چرخه مخصوص، میله ای بلند دارد که روی آن دوربین، یک دستگاه جی پی اس، یک رایانه و یک ژنراتور نصب شده است.

دوچرخه سوار ها وقتی به دیدن مکان های معروف می روند، تی شرت و کلاه های آرم دار شرکت گوگل را می پوشند و با این کار اعلام می کنند که در استخدام شرکت گوگل هستند و یکی از بهترین شغل های جهان را دارند.

بهترین شغل های جهان


بررسی کننده تختخواب های راحت

دانشجویی از دانشگاه بیرمنگهام انگلیس صاحب یکی دیگر از شغل های ایده آل دنیاست. کار این دانشجو، خوابیدن هنگامکار روی یک تختخواب است. وظیفه او امتحان کردن تختخواب های شرکت سایمون است تا راحتی آنها را امتحان کند.

«رویسین مدیگان» 22 ساله، به مدت یک ماه هر روز روی تختخواب های تازه طراحی شده شرکت می خوابید و بابت آن 1000 پوند دریافت می کرد.

بهترین شغل های جهان
وقتی متخصصان سازنده تختخواب های راحت شرکت «سایمون هورن»، تصمیم به تحقیق روی تختخواب های خود گرفتند با درج یک آگهی درخواست کردندفردی برای امتحان تختخواب ها داوطلب شود و مدیگال با کمال میل این کار را پذیرفت. کریگ رویلنس مدیرعامل شرکت سازنده تختخواب ها عقیده داشت که رویسین نه تنها قضاوتی واقعی از تختخواب ها ارائه می دهد بلکه به تحقیق متخصصان شرکت درباره خواب راحت شبانه نیز کمک فراوانی می کند.

رویسین میدگان از 10 صبح تا 6 بعدازظهر روی تختخواب های مختلف دراز می کشد و تجربه شخصی اش را در آخرین روز گزارش می کند.



مدیر تفریحی موزه


پسربچه شش ساله ای به نام «سام پوینتون» که آرزو دارد روزی بتواندمدیر موزه خط آهن ملی یورک در انگلیس شود، در حال حاضر مدیر مجموعه تفریحی این موزه است.

این کودک جاه طلب، پس از اینکه اندرو اسکات – رئیس قبلی مجموعه تفریحی موزه – بازنشسته شد، با دستخط خودش به مدیر موزه نامه ای نوشت و تقاضای استخدام در موزه را داد. او در نامه اش از توانایی هایش گفته بود از جمله اینکه می تواند مجموعه قطارهای اسباب بازی خود را به خوبی کنترل کند.

بهترین شغل های جهان
سام نوشت: «من فقط شش سال دارم اما فکر می کنم می توانم از عهده این کار برآیم. من یک خط آهن برقی دارم و در نگهداری آن موفق هستم. همچنین می توانم دو خط را همزمان کنترل کنم، مندوست دارم مدیر مجموعه تفریحی موزه باشم و آنجا را به مکانی جذاب برای کودکان تبدیل کنم.»

درست است این حرفه نمی تواندبرای یک بزرگسال جذاب باشد اما برای یک کودک 6 ساله بی شک بسیار هیجان انگیز است.



آزمایش کننده سرسره آبی


مسلما هر کس که کارمند اداره و پشت میز نشین است به این شغل حسادت می کند. تامی لینچ امسال به خاطر شغلش بیش از 43 هزار کیلومتر سفر کرده است. او مسئول بررسی سرسره های آبی در مکان های تفریحی است. آقای لینچ 29 ساله به بررسی ارتفاع، سرعت، مقدار آب و کانال های فرود سرسره های آبی و همچنین موارد ایمنی آن می پردازد. در سال 2008 آقای لینچ سرسره های آبی مکان های تفریحی واقعی در اسپانیا، مصر، ترکیه، قبرس، مراکش، جمهوری دومنیکن و مکزیک را بررسی کرد.

بهترین شغل های جهان
امسال او به کنترل کیفیت سرسره های آبی یونان، ترکیه، فلوریدا و جامائیکا هم می پردازد. آقای لینچ متولد لیورپول انگلیس است و این شغل که «مدیریت توسعه محصولات زندگی» نام دارد به او محول شده تا بهترین استخرهای مجموعه های تفریحی در سراسر جهان را بررسی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد