چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

جادوی چشم ها +عکس

چشم یکی از ویژگی های مهم آثار وی را تشکیل می دهد. جادوی چشمها، چشم همواره نقش مهمی را ایفا می کند. آثار وی بر روی چهره متمرکز است و نه بر روی کل بدن. او سعی دارد روح افراد را به تصویر بکشد. وی در انجام این کار واقعا استاد بوده است.”

 آنتون گراف، چهره نگار مشهور سوییسی، هنرمندی است که چهره های شخصیتهای مختلفی را در قرن هجدهم میلادی و در زمان عصر روشنگری به تصویر کشید.

موزه ملی برلین در حال حاضر آثار این هنرمند را به نمایش گذاشته است.

چهره های شاهزاده فریدریش، همچنین فریدریش دوم، پادشاه پروس، الیزابت مارا، خواننده اپرای آلمان و آگوست فردریش فان سیور سیاستمدار به دستان این هنرمند جاودان مانده اند.

نمایشگاه آثار آنتون گراف در موزه ملی برلین نود تابلوی نقاشی و ۵۰ اثر طراحی وی را در معرض دید عموم قرار داده است.

آنتون گراف در سال ۱۷۳۶ در وینترتور واقع در شمال سوییس متولد شد. او از ۱۷ سالگی فراگیری هنر نقاشی را آغاز کرد و بسرعت استعدادش در این عرصه نمایان شد.

آنتون گراف در سال ۱۷۵۶ در شهر آوگسبورگ آلمان مستقر شد. پیش از این وی با سفر به دور اروپا چهره پادشاهان، ملکه ها و افراد مشهوری را نقاشی کرده بود.

فیلیپ دیماند، مدیر موزه ملی برلین می گوید: "او چهره نخبگان، شاعران، اعضای خانواده های سلطنتی را نقاشی کرده است. قسمت بزرگی از آثار او موجود است و از بین نرفته است. پرتره مشهوری از تاریخ آلمان چون فریدریش فان شیلر و یا فریدریش لوگران توسط آنتون گراف نقاشی شده است. در آلمان اکثرا این تابلوها را می شناسند اما نمی دانند چه کسی آنها را کشیده است.”

مدیر موزه برلین در ادامه می گوید: "چشم یکی از ویژگی های مهم آثار وی را تشکیل می دهد. جادوی چشمها، چشم همواره نقش مهمی را ایفا می کند. آثار وی بر روی چهره متمرکز است و نه بر روی کل بدن. او سعی دارد روح افراد را به تصویر بکشد. وی در انجام این کار واقعا استاد بوده است.”

آنتون گراف در سال ۱۷۶۶ میلادی در آکادمی هنر درسدن آلمان به عنوان استاد نقاشی پرتره پذیرفته شد و در سال ۱۷۸۹ به درجه پرفسوری در این زمینه نائل آمد.

او در زمان مرگش در سال ۱۸۱۳ به عنوان یکی از برجسته ترین چهره نگاران زمان خود محسوب می شد.




  














نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:28 http://zisthedayat.mihabvlog.com

ما را بانام بانک مقالات علمی لینک کنید سپس به وبلاگ ما بیایید و بگویید شما را با چه اسمی لینک کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد