چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

::: کامنت بعضی از دوستان هموطن در پیج مسی:::

>>>چرا وقتی اسم ایران درومد آقای مسی میخند؟؟!!

>>>مسی لالیگایی زیره هاشم مایی!!


>>>پیغاﻡ ﻣﺴﯽ ﺑﻪ ﻣﻤﺪ ﻧﻮﺭﯼ ﻻﺍﻗﻞ ﺳﯿﺒﯿﻼﺗﻮ ﻧﺰﻧﯽ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﻋﮑﺲ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﯼ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﻨﺪﺍﺯﯾﻢ..

>>>ولی خدایی حق ارمیا نبود اول بشه...

>>>مسی من جات بودم قبل از رویارویی با ایران از فوتبال خداحافظی میکردم...

>>>مسی تاس ریختیم اسمت دراومده ک.. پارس...

>>>خیلى خب حالا طورى نکنید که آرژانتینى ها فکر کنن طورى شده است
[امام راحل]...

>>>شیث و نصرتی رو بفرستیم کلا حاضر نمیشن بازی کنن!!!

>>>مسی من و ادد کن بلاکم....

>>>مسی بعد از افتادن در قرعه ایران : روحانی مچکریم...

>>>فروش فیلتر شکن کریو ماهی 5 تومن ---اول تست کنید درصورتی ک راضی بودید پرداخت کنید ----کلیه ی سایت ها رو بدون محدودیت گشایش کنید.....

>>>هموطنان عزیز خجااااااااااااااااااااااااالت بکشید با این کاراتون؛
کم مونده اینجا بنویسن وب میدم شارژ میگیرم....

>>>تراختور تو جـــــــــــــهان اولـــه تراختور بعد منچستر اولــــــــــه...

>>>اس ام اس جنتی به مسی : پسرم راضی ام ازت یه کاری کردی که ملت از من بکشن بیرون.....

>>>مسی دی اکتیو کن خلاص...

>>>یه دختر خونواده دار و تحصیل کرده واسه ازدواج هست احیانا موهاش مشکی باشه...

>>>میگن مسی بعد از قرعه کشی و همگروهی با ایران ، با تمام بازیکنان آرژانتین تماس گرفته و گفته از همین الان بگم پیراهن هاشم بیگ زاده ماله منه...

>>>690کشته و زخمی تا الان! موجی از سردرگمی آرژانتین را فراگرفته!!! ملت آرژانتین با شنیدن این جمله وحشت زده اند: او می آید نامش ممد نوری است!!! =)))))

>>>میگن تا جام جهانی مسی به زبان فارسی مسلط میشه :))

>>>آقا من کاری با مسی و هاشم ندارم

.

.
ولی حق ارمیا نبود اول بشه...

>>>یه روز خوبم بیاد که جای تو نی مسی...

>>>ﮔﺮﻭﻩ ﺷﻤﺎ ﺳﺨﺖ ﺗﺮﻩ
.
.
.
{اس ام اس روحانی به اوباما - بعد از قرعه کشی }....

>>>کاش شیث رضایی هم بود مسی...

>>>ولی من جای کیروش بودم، شب قبل بازی با آرژانتین چراغارو خاموش میکردم، میگفتم هرکی میخواد بره،بره.

>>>4 سال قبل همین نجف نژاد رفت که با مسی مصاحبه کنه مسی گفت من ایرانو نمیشناسم و مصاحبه نکرد...
الان باید هاشم طوری بزنش تا قیافش شبیه دفاع راست فوتبال دستی بشه..


>>>گه خواستی یه شارژ 2 تومنی ایرانسل واسم بفرست تا نقاط ضعف تیم ایران رو بهت بگم!!

>>>مسی فردا ختم ماندلا میای؟!!

>>>مسی اُملت دوس داری؟!

>>>بچه نوبت دی ماریا هستش بریم تو پیج اون...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد