چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

ایرونی ال ای زدبازی

به مناسبت موج جدید حمله ی شبکه های فارسی زبان ماهواره ای و هنرمندان لس انجلسی به هیپ هاپ و موسیقی نوین و اعتراضی و ضد دامبولی ایران

رپ فارسی

سبکی که رسانه ندارد

دانلود و تکست اهنگ ایرونی ال ای از گروه زد بازی


منبع: ارتش زد بازی


لینک دانلود از ارتش زد بازی

ورس 1 : (علیرضا جی جی)
داف ال ایی با تو مستی میده حال // تو فقط برام هستی‌ ایده عال
از این دنیا نمیدونی به کل هیچی // جز قیمت عینک سگ نیکول ریچی
میگی‌ اسپیکینگ فارسی برام یجوری سخته //  آی نو دات ولی‌ بهم بگو چجوری رفته
اون لهجه ی عالیه امریکایی // تو اون کله ی خالیه آریایی !! ؟
ورس 2 : (سیجل)
ایرونی ال ایم // میدونی‌ که چه گیم؟؟
دختر خوشگل بوبی عملی // من مایکلم نگو خوبی‌ مملی؟
هی‌ مایکل، اوه مای‌‌ گاد // چرا نداری تو ‌ای پاد؟!!
بازم یه تیکه گوشت که ریخته توش // حالا برو روز عروسیت سفید بپوش (آه)
کروس 1 :
من می‌خوام بگم چرا ماها میمونیم تو ال ای تو ال ای
من می‌خوام بگم چرا ماها میمونیم میمونیم میمونیم تو ال ای تو ال ای
ورس 3 : (سیجل)
دیگه شده خاله فاطی جون پول دار // خونه خرید هالیوود بلوار
میگم خاله فاطی هستی‌ پای پارتی // بیام شب خونتون بریم کافه لاتین؟؟
میگه ساعت ۵ زنگ نزن که جیمم // هر شب سالاد من رژیمم!!
هم رنگ چشمام جینم // حالا بیا سیکس‌ پکتو ببینم
ورس 4 : (علیرضا جی جی)
دومبولی کسک همش دومبولی کسک // جی جی،۳ تا داف، فول دام بودیمو جک
می‌خوری لب امپولی تو چک // اگه شاخ بودی کتک، اگه لخت بودی تو شک
نکن که میندازمت صاف روی دوشک،یا یه جا بالاخره // بکن رو معاملم کره
میامو میبینی‌ دیگه ماشینا ۸ درن // دافم همه پولکی از ماهیا بدترن
کروس 2 : 
من می‌خوام بگم چرا ماها میمونیم تو ال ای تو ال ای 
من می‌خوام بگم چرا ماها میمونیم میمونیم میمونیم تو ال ای تو ال ای 
پل : 
اینجا ال ایه ارزان شهری که همیشه زنده مثله شهرام گی‌ باهم میگیم یه یه یه 
اینجا ال ایه ارزان شهری که همیشه زنده مثله شهرام گی‌ باهم میگیم یه یه یه 
ما ایرونیه ال ایم ال ای ال ایم ال ای ال ایم ال ای ال اییم 
ورس 5 : (علیرضا جی جی و سیجل) 
اومدم دنبال قمبالایه این املا کونم // چرا اسکلو خلم 
همه منگلا دورم // چون مال منگلا همه کپلو پرن 
همه کپلو پرن؟؟ نه تپلو شلن // همه ال ای یاش بیاین دنبال خودم 
اینجا الکی‌ خوشیم، صندل میپوشیم // میخوایم فرنگی‌ باشیم 
بچه ونکم باشیم // میگیم "WEST COAST MOtha Fo" هر وقتی‌ که پاشیم 
روزی که دیدم خونده ابی رو هیپ هاپ // گفتم جی جی وقت شه که بشیم ما بیکار 
پی ام سی جای بی‌ حس نی // برا این بچه‌ها پای پ اس۳ 
صبح تا شب نذارین موزیک قربتی // رو بیت سنتی 
موزیکات بد بوس میده صولتی // (ف ف) بد تر از کباب کوبیده دولتی!!! 
ورس 6 : (علیرضا جی جی)
اهنگامون اومده هر سال // تهران ترکید مثله صورت شهبال 
فارز میگه ویسکی و هش // چاقال نیستی‌ تو لش با بیت ۶ و ۸ 
زندگی‌ من مثله سنگ سفیده // پس بیا زود پیش من سپیده 
چون دوست دارم خیلی‌ زیاد // رو چشماتم خیلی‌ میام...!!!!!! 
کروس 3 :
من می‌خوام بگم چرا ماها میمونیم تو ال ای تو ال ای 
من می‌خوام بگم چرا ماها میمونیم میمونیم میمونیم تو ال ای تو ال ای (2 بار) 
اوترو : (علیرضا جی جی)
تهرانجلس !!! 
ARE YOU REALLY JEALOUS THAT YOU CANT COME TO TEHRAN?? 
ها ها ها 

نظرات 1 + ارسال نظر
نغمه پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 14:15

سلام من دانشجوی دانشگاه تهران هستم رشته ادبیات
در حال کار بر روی تحقیق و بررسی کامل درباره موسیقی الترناتیو در ایران هستم. خواهش میکنم اگه میونید کمکم کنید
این اهنگ همون جور که میدونید از مهمترین اعتراض های موسیقی زیر زمینی ایران به موج کهنه موسیقی های مطربی هست
ولی
من نه اینتروی اهنگ رو کامل میفهه نه قسمت ورس 1 مخصوصا اون تیکه
"بازم یه تیکه گوشت که ریخته توش /حالا برو روز عروسیت سفید بپوش"
اگه میتونید برام یه توضیحی بزارید اسم وبلاگو یادداشت کردم دو روز دیگه میام میخونم
کمک کنید یک بررسی کامل درباره سبک برتر موسیقی ایران و صدای اعتراض داشته باشم
ممنون

سلام
خواهش میکنم
این مطلبو خیلی وقت پیش گذاشتم
خیلی خوبه دانشجوهای ادبیات غیر فردوسی و حافظ دنبال این چیزا برن زبان فارسی داره با اینا حفظ میشه خداوکیلی
اهنگش خیلی خوبه
آهنگ با مصاحبه ای از سیاوش قمیشی شروع میشه ( که یه جوری اینتروی کار هم محسوب میشه ؛ متناسب با موضوع آهنگ یه اینترویه لایتیو اجرا شده که جایه اینتروه کلامیو به خوبی پر کرده) ، که مجری از علاقه سیاوش به رپ فارسی میپرسه و میگه خیلی ها میگن که رپ یه تهدیده برای موزیک فارسی که سیاوش قمیشی هم با لحن انتقادی میگه کدوم موسیقی ؟!! موسیقیه پاپ ما چیزی ازش نمونده که بخواد براش تهدید باشه !
بعد زیر صدایی از آهنگ چوب خط سیاوش میاد ، که بعد آهنگ نازی جون شهرام کاشانی ، سپیده دیوانه شدم ، شهرام صولتی ، و آهنگ گیر میدادی افشین، بعد کامران هومن. که یه جوری کار و آهنگ های سیاوش رو با این اشخاص مقایسه میکنه !!( کلا خیلی معنی داشت این تیکه )(داره میگه موسیقی پاپ ایران به اینجا رسیده)

بازم یه تیکه گوشت که ریخته توش/ حالا برو روز عروسیت سفید بپوش (آه)
بله اینجا هم که یکی از کنایه های سنگین آهنگه ، میگه تو که شبو روز با همه ملت رابطه داری و هرکی میاد مثل یه تیکه گوشت بهش میدی
دیگه عروسی گرفتنت چیه ؟!!! اشاره به فساد اخلاقی خواننده های اون وره
این که هر روز با کی هستند و اخرش هم پیر که میشن تازه ازدواج میکنن
انصافا که سیجل و جی جی از هر آهنگی بهتر خوندن تو این آهنگ و استایلشون به نظر من از همیشه بهتره . تکست کمه ولی واقعا عالیه و مفهوم رو میرسونه

این کار دزدی پخش شدو و جی جی هیچوقت واسش بیت نزد اهنگ سمپل شده ولی همین هم به حال فان اهنگ کمکم کرده

دمتون گرم. شما که دانشگاه تهران و این داستانایید رپ رو به ملت بشناسونید. رپ رسانه نداره
خواننده هاش پول ندارن نمیتونن کنسرت بزارن نمیتونن سی دی بفروشن ولی مقاومت میکنن و این راهو ادامه میدن
رو خواننده های بهتری هم میتونی کار کنیا
زدبازی هیپ هاپش سنگین تره تا رپ
رهبر رپ فارس رضا شاه رضا پیشرو-حصین-هیچکس و...
پدرم در اومد این قدر تایپ کردم
در هر صورت موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد