چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

روزنامه هایی که مرگ آدولف هیتلر پیشوای اریایی را اعلام کردند

چندی پیش در یکی از سایت ها مطلبی رو خوندم که خیلی جالب بود و البته افسوس خوردم از اینکه مردم شایعه ساز و شایعه باور هستند،و بدون اینکه کوچکترین تحقیقی در آن مورد بکنند،دهانشان رو باز می کنند.

در آن سایت نوشته بود که بن لادن هم مانند هیتلر در یکم ماه می کشته شده است.
البته من در قسمت «ارسال نظرات» برایشان نوشتم که آدولف هیتلر در 30 آپریل 1945 از دنیا رفته است ولی …

آنچه که در زیر می خوانید ترجمه ای است از یکی از سایت های آلــــــــــــــــمانی:

آیا می توانید این نوشته ی مضحک را تحمل کنید؟

آدولف هیتلر در سال 1945 در 30 آپریل ،از دنیا رفت و روزنامه ها در یکم ماه می اعلان کردند که پیشوای آلمان مرده است.

در یکم ماه می سال 2011 باز هم روزنامه ها اعلام کردند که بن لادن ، بد ترین مرد زمان خود ، مرده است.

شبیه هم برنامه ریزی شده بود.

آدولف هیتلر در مقام صدارت اعظمی رایش بوده و در برلین کشته شده است.
در یکم ماه می رادیو هامبورگ radio.At 2230 اعلام کرد که گزارش ها از ستاد پیشوا حاکی از ان است که آدولف هیتلر “در پست فرماندهی وظیفه صدارت عظمی رایش را به کارل دونیتس واگذار کرده و از ایشان خواسته است که در مبارزه تا آخرین نفس در مقابل بلشویسم و برای آلمان بجنگد “.

او گفت که بزرگ دریاسالار Doenitz به عنوان جانشین او منصوب شده بود.

به دنبال اعلام این خبر، دریاسالار Doenitz به مردم آلمان اعلام کرد :به نام سوگواری پیشوا . مرگ یک قهرمان ،یک اسطوره و یک رهبر بزرگ در پایتخت رایش وجود دارد.

گزارش ها از واشنگتن می گویند که مقامات ایالات متحده اعلام کردند که به این قضیه مشکوک هستند. آنها می ترسند که در زمان انتصاب Doenitz ممکن است که هیتلر نمرده باشد، اما تلاش برای فرار یا برو زیرزمینی نیست.

در لندن ، وینستون چرچیل ، نخست وزیر ، بیانیه ای خطاب به عوام در مورد وضعیت جنگ در اروپا ،گفته بود بود “قطعا رضایت بخش تر از این زمان در پنج سال پیش وجود ندارد.

دریاسالار Doenitz ، به ادامه ی جنگ علیه شوروی و متفقین غربی قول داد .
او گفت : “برای منافع مردم آلـــــــــــــــــــــــ ـــمان نه تنها با انگلیسی ها و آمریکایی ها ، بلکه مبارزه برای گسترش بلشویسم تا آخرین نفس می جنگد”.

او به عنوان پیشوای جدید آلمان از نیروهای مسلح آلمان، خواستار نظم و انضباط مجدد شد و از سربازان آلمانی خواست ، “ما به وظیفه خود عمل می کنیم. زندگی مردم ما در خطر است. 


هنوز رایش سوم مقاومت میکرد و 750 هزار سرباز داوطلب از برلین دفاع میکردند. هنوز دولت اریایی در هم نشکسته بود اما تا تراژدی فاصله ای نبود...

نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:58

دوست عزیز چه وجه مشترکی میان مردم ایران و المان وجود دارد که هیتلر را اریایی خطاب میکنی المانیها چه اعتقادی به اشتراکات اریایی بودن خود با ایرانیها دارند که خود را وصله انها میکنیم هیتلر انسانهای بیگناه زیادی را کشته است دست کدام پادشاه ایرانی اینقدر به خون الوده است لطفا تیتر خبری خود را اصلاح کنید

دوست خوب و گمراه عزیز ما و ژرمن ها از یک نژادیم و اشتراکات زیادی داریم. ان ها هم اعتقاد به اریایی بودن خود دارند و انکار نمیکنند. این که شما میگویید هیتلر انسان های بیگناهی زیادی را کشته نتیجه القای رسانه های یهودی و صهیونیستی به شماست وگرنه جنگ جنگ است ادم کشته میشود این جور باشه باید گفت امام خمینی هم عراقی های زیادی کشته پس جنایتکاره درسته به نظر شما؟؟
لطفا مطالب بخش نازیسم رو بخون و به تاریخی که یهودیا برای ما نوشتند اعتماد نکن دوست عزیز اونا میخوان فکر ما رو تحت تصرف خودشون بگیرن. انقدر ساده برده فکری اون ها نشو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد