چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

اشنایی با سلاح های قوی قوی قوی........

44275_narenji_ir.jpg

از دیرباز بشر شکار را به عنوان یک راه تامین غذا و پوشاک یاد گرفته و در آن تبحر پیدا کرده است. اما با گذشت زمان این کار اهمیت حیاتی و غذایی خود را از دست داده و تبدیل به یک سرگرمی برای عده ای شده است. ولی باعث تاسف است که برخی این تفریح را تبدیل به رفتارهایی دیوانه وار کرده اند و با ساخت سلاح ها و روش های جدید، به شکل وحشیانه ای به کشتار حیوانات می پردازند. در اینجا نگاهی به ۳ مورد از قویترین ابزارهای شکار خواهیم داشت.


اگر شما هم به این موضوع علاقه مند هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب ...

پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی ‏ Objet260


طراحان حالا می توانند ایده هایشان را خیلی سریع تر در واقعیت ببینید چرا که این پرینتر سه بعدی می تواند طرح های کامپیوتری شما را به صورت یک نمونه واقعی با دقت بسیار بالا پرینت کند. پرینترهای سه بعدی فناوری است که با سرعت زیاد در حال پیشرفت است و این پرینتر Objet260 یکی از نخستین نمونه های تجاری محسوب می شود که پیش بینی می شود توسط شرکت ها و موسسات تحقیقاتی خریداری بشود. ‏


این پرینتر سه بعدی محصول شرکت Connex است و می تواند برای پرینت از چند نوع ماده مختلف استفاده کند. حالا اگر مهندس یا طراح باشید می توانید طرح های سه بعدی تان را به صورت مدل واقعی پرینت کنید. مثلا این عینک حاصل پرینت سه بعدی این دستگاه است. بله این دستگاه می تواند لایه های شفاف (برای شیشه عینک) را هم ایجاد کند. اما موضوع در همینجا خلاصه نمی شود. ‏

ScreenHunter_06 Maynarenji.jpg


ادامه مطلب ...

اتاق ابی

تا به حال به این موضوع فکر کرده بودید وقتی یک رییس جمهور در سفر است چگونه می تواند اطلاعات محرمانه را بدون نگرانی از شنود دریافت کند؟ این تصویر باراک اوباما است در سفر به برزیل و در یک هتل که مشغول یک گفتگوی فوق سری در مورد لیبی است. ‏ ‏ وقتی مهمان کشور دیگری باشید برای داشتن یک گفتگوی محرمانه مشکلات مختلفی وجود دارد. چطور می توانید اطمینان داشته باشید که دستگاه های شنود قدرتمند از فاصله دور مشغول گوش کردن به سخنان محرمانه شما نیستند؟ ‏ ‏ در این تصویر می بینید یک پرده آبی رنگ به دور فضای مذاکره کشیده شده است. متخصصان امنیت به جای کشیدن یک دیوار فولاد و بتن از یک پرده مخصوص سبک استفاده می کنند که به راحتی می توان آن را در اتاق هتل برپا کرد. ‏ ‏ این پرده دیواری مجازی از امواج الکترونیکی ایجاد می کند که به هیچ نوع موجی اجازه ورود یا خروج نمی دهد. خود پرده هم از ماده محرمانه ای ساخته شده است. ‏

ادامه مطلب ...

گاوصندوق بزرگ کوکاکولا


این درب غول پیکر را ببینید با یک نماد شیشه کوکاکولا در وسط آن. این یک گاوصندوق بزرگ و نمادین است که توسط شرکت کوکاکولا ساخته شده تا محل نگهداری جدیدی برای فرمول مخفی این شرکت برای ساخت نوشابه هایش باشد.

کوکاکولا و فرمول مخفی اش برای ساخت نوشابه بیشتر از ۱۰۰ سال است که داستان های زیادی درست کرده است. همین چند ماه پیش بود که گفته شد این فرمول لو رفته است. اما این شرکت می گوید که همچنان فرمول مخفی است و در اختیار خودش باقی مانده است.

فرمول تهیه کوکاکولا از سال ۱۸۸۶ به صورت مخفیانه نگهداری می شود و از سال ۱۹۲۵ در یک گاوصندوق بانک بوده است. اما به گفته مدیرعامل این شرکت، حالا زمان اش فرا رسیده که این فرمول در خانه خودمان نگهداری شود و برای همین این گاوصندوق اختصاصی ساخته شده تا ۱۲۵ سالگی تاسیس این شرکت را جشن بگیرد.

به هر حال چه فرمول کوکاکولا لو رفته باشد و چه لو نرفته باشد، تبلیغات و بازاریابی یکی از کارهایی است که یک شرکت نوشابه سازی همیشه روی آن تاکید زیادی دارد. شاید آنجا یک گاوصندوق بزرگ اما خالی داشته باشیم.

دریاچه شورمست یکی از مکان های دیدنی مازندران



دریاچه شورمست در 6 کیلومتری شهر پل سفید قرار دارد. این دریاچه، تنها دریاچه طبیعی شهرستان سواد کوه با وسعت 15 هزار متر مربع و عمق 5 متر است دریاچه طبیعی شهرستان سوادکوه، در 6 کیلومتری غرب شهر پل سفید و در ارتفاعات مشرف به این شهر در مجاورت روستای شورمست واقع شده‌است. منظره این دریاچه با جنگل اطراف آن که از درختان کهنسال و بلند قامت توسکا پوشیده شده، آن را به یکی از زیباترین اماکن موجود در شهرستان سوادکوه تبدیل ساخته‌است. دریاچه شورمست به دلیل قرار گرفتن در شاهراه تهران - شمال و وجود دو محور جاده آسفالته و راه آهن از موقعیت بسیار مناسبی برخوردار است. روستا و دریاچه شورمست در ناحیه جنوبی استان مازندران و در جنوب غربی شهرستان سوادکوه، شهر پل سفید قرار دارد. در اطراف این دریاچه، تاسیسات عظیم استخراج زغال سنگ، پل ورسک، امامزاده عبدالحق زیرآب، برج تاریخی لاجیم، قلعه کنگ لو، امامزاده شابالوفلورد، امامزاده سامولا ارفع‌ده، کوه‌های صخره‌ای خروا و نروا و بسیاری از مکان‌ها و چشم اندازهای زیبای طبیعی قرار دارند.
 
نمایش اندازه واقعی

نمایش اندازه واقعی

برای دیدن عکس های بیشتر به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب ...

چند جملهٔ قصار از جوادِ خیابانی

چند جملهٔ قصار از جوادِ خیابانی:

کسی که لیزر انداخته قطعا توی استادیومه...!
.....
استقلال ۱...چون یه گل زده...پرسپولیس ۰...چون یه گل نزده...!
... ... ... .....
ایگواین حمله میکنه... البته کاکا هستش چون ایگواین ۲۰ دقیقه پیش تعویض شد!
.....
مسی خیلی بهتر از کیریس رونالدو هست؛ ولی انصافاً رونالدو هم چیزی از مسی کمتر نداره
.....
حالا دیگه با بودن هاشمیان در زمین قدرت سرزنی نوروزی هم بالا میره..!!
.....
نقطه پنالتی رو میبینیم که در محوطه جریمه قرار گرفته!!
.....
دوربین داره ساق پای بازیکن‌ها رو نشون میده :...
خستگی رو میشه از ساق پای بازیکنا دید
.....
یک سانتر بی هدف و گل!!!!

آخرین صحبت های سردار قبل شروع فصل!!!



بچه ها نبینم امسال بعد گل همدیگه رو انگشــــــــــــــــت کنید

سعید برای خودته

کری خونی از الان


استقلال مذاکره با انصاری فرد... پرسپولیس با قاضی ثبت کرد
استقلال مذاکره با انصاری فرد... پرسپولیس با سید جلال ثبت کرد
استقلال مذاکره با انصاری فرد... پرسپولیس با بنگر ثبت کرد
استقلال مذاکره با انصاری فرد... پرسپولیس با ماهینی ثبت کرد
استقلال مذاکره با انصاری فرد... پرسپولیس با گردان ثبت کرد
استقلال مذاکره با انصاری فرد... پرسپولیس با پولادی ثبت کرد

استقلال مذاکره با انصاری فرد... پرسپولیس با انصاری فرد ثبت کرد


حالا فتح الله زاده زده تو کار عتیقه جات شنیدیم با عبدالعلی چنگیز -بهتاش فریبا-فرهاد مجیدی چندتا از اینا به دلیل کمبود بازیکن تو لیگ واسه بازی تو استقلال به توافق رسیده


تازه رویانیان تیتر پیروزیش خیلی باحاله میگه دلم به حال استقلال سوخت رحمتی رو نگرفتم

خلعتبری هم که تو راه الاناست که برسه بلاخره پرسپولیس باید تو سه جبهه بازی کنه دیگه(لیگ برتر- جام حذفی- انتخابی جام جهانی 2014)



مهدی این پست رو فقط به خاطر تو گذاشتم