چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

تمام زنان و دختران ایران ناموس منند

Photo
رضا شاه به اتفاق هیئت همراه به ترکیه مسافرت میکنه که تنها مسافرت خارجی رضا شاه بود.
وقتی آخر شب بعد از صرف شام و شب نشینی رضا شاه به اتاقش
میره میبینه یه دختر جوان و زیبای ترک تو اتاقش منتظرشه،با عصبانیت یه نفرو صدا میزنه و میگه این خانم اینجا چیکار میکنه؟
اون شخص میگه آتاتورک گفتن این خانوم پیشتون باشه که تا صبح شما تنها نباشین،رضا شاه از اون خانوم میخواد اتاقو ترک کنه.وقتی همراهان رضا شاه پرسیدن چرا دختر به این زیباییرو فرستادین رفت؟
رضا شاه در جواب برگشت و گفت:
من امشب رو تا صبح با این دختر می خوابیدم فردا که آتاتورک به ایران اومد من کی رو بفرستم پیشش؟تمام زنان و دختران ایران ناموس منند.

ماه رمضان مبارک

خدایا تواین گرونی و گرما هیچکس از تو توقع مهمونی نداره لطفا کنسلش کن...
(دوستان ماه رمضونتون مبارک)

خنـده‌دارتـرین تصــاویـر از حیـوانــات

نشریه دیلی تلگراف در پایان سال تنوع گونه های زیستی مجموعه ای از  تصاویر عجیب و خنده دار حیوانات جهان در سال 2010 منتشر کرده که در دامه بخشی از آن را مشاهده خواهید کرد:


بچه خفاش گوش دراز

بچه خفاش گوش دراز که در مرکز امداد و نجات حیوانات در سامرست نگهداری می شود. گوشهای این بچه خفاش هنوز کاملا شکل نگرفته است اما پس از رشد کامل بالای سر خفاش قرار خواهد گرفت.

"خرس کیسه دار افسرده"

"شرک" کیسه دار بی مویی است که موهای بدنش را در اثر ابتلا به بیماری قارچی ناشی از سوء تغذیه و فشار روحی یتیم و بی خانمان شدن از دست داده است.

ادامه مطلب ...

عکس های تأمل برانگیزی که اشک خیلی ها را درآورد

یک ماده شیر پس از شکار کردن یک بز کوهی آفریقایی متوجه حامله بودن آن می شود و به جای خوردن شکار خود سعی می کند بچه درون شکم بز کوهی را نجات دهد. به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از وبسایت آقای Grey van der walt (منبع اصلی عکس‌ها) داستان واقعی این تصاویر عجیب و تکان دهنده در دنیای وحش این است:
یک صبح سه شنبه در حالی که عکاس به همراه تیم همراهش برای یافتن رد پایی از شیرها به سمت جنوب Madikawe حرکت می کنند به طور کاملا غیر منتظره با لاشه یک بز کوهی و شیری در حال نفس نفس زدن در کنار لاشه او روبرو می شوند. شیر که مشخص است تازه شکار خود را بر زمین زده است کنار لاشه حرکت می کند. اما بر خلاف آنچه انتظار می رود، شیر ماده شکار خود را نمی خورد. عکاس که از دور شاهد این ماجراست شروع به تصویر برداری می کند.

.

.

تصاویر این حادثه نادر را در ادامه مطلب ببینید

ادامه مطلب ...

ابزارهای جاسوسی قدیمی سیا



در تصویر فوق یک نقشه کاملاً معمولی را مشاهده می‌کنید، اما اگر کمی باطن بین تر باشید، این نقشه را متفاوت می یابید. چرا که از الیاف مخصوص و یک جوهر ضد آب ساخته شده است و به هیچ عنوان با رطوبت آسیب نمی بیند.

گجت های سه بعدی تازه در حال فراگیر شدن هستند اما در جنگ جهانی دوم از این ابزار برای دیدن تصاویر گرفته شده در میدان جنگ به صورت سه بعدی استفاده می شد.

ادامه مطلب ...

آخرین کلمات برخی افراد به نقل از عزرائیل

آخرین کلمات یک برقکار :
خوب حالا روشنش کن…

آخرین کلمات یک ملوان زیردریایی :
من عادت ندارم با پنجرهء بسته بخوابم…

آخرین کلمات یک متخصص خنثی بمب :
این سیم آخری رو که قطع کنم تمومه…

آخرین کلمات یک نارنجک‌انداز :
گفتی تا چند بشمرم؟

آخرین کلمات یک جهانگرد در آمازون :
این نوع مار رو میشناسم، سمی نیست…

آخرین کلمات یک پلیس :
شیش بار شلیک کرده، دیگه گلوله نداره…

آخرین کلمات یک چترباز :
پس چترم کو؟

آخرین کلمات یک خبرنگار :
بله، سیل داره به طرفمون میاد…

آخرین کلمات یک خلبان :
ببینم چرخها باز شدند یا نه؟

آخرین کلمات یک دربان :
مگه از روی نعش من رد بشی…

آخرین کلمات یک دوچرخه‌سوار :
نخیر حق تقدم با منه!

آخرین کلمات یک دیوانه :
من یه پرنده‌ام!

ادامه مطلب ...

ایستگاه های مترو متفاوت

برنا،: برخی ایستگاه های مترو به شکل متنوع تری دردنیا طراحی شده تا شکل این سفر خسته کننده را برای مردم جالب تر کند.

ادامه مطلب ...

شاه جهان چه کسی هست؟

Photo
در هرم قدرت فراماسون ها شما بعد از تک چشم یا لوسیفر شخصی را میبینید به نام شاه جهان این شخص در واقع همان ملکه الیزابت دوم پادشاه بریتانیا هست اما چرا یک زن باید شاه جهان باشد؟برای بهتر درک کردن اینکه چرا ابلیس یا همان لوسیفر یک زن را به عنوان شاه جهان برگزیده باید به نقش زن و استفاده ابزاری ابلیس از این شخصیت پرادخت و شما در داستان ادم وحوا میبینید که ابلیس پس از عدم موفقیت در فریب ادم به سراغ زن او یعنی حوا رفته و به وسیله فریب حوا حضرت ادم هم از میوه ممنوعه ان درخت خورده واز بهشت اخراج میشود در داستان حضرت ایوب که همه شما از صبر این پیامبر بزرگ با خبر هستید پس از عدم توفیق ابلیس در فریب ایوب به سراغ زن او رفته و از این طریق سعی در فریب ایوب کرده ولی باز هم موفق نمیشود همچنین در داستان قوم بنی اسراییل زمانی که به فرمان حضرت موسی اماده حمله به فلسطینیان برای پس گرفتن سرزمین خود میشوند ابلیس به فلسطینیان دستور میدهد تا زنان خود را ارایش کرده و به میان سربازان موسی بفرستید و موفق به فریب بنی اسراییل میشود ومدت چهل سال ایشان را در بیابان سرگردان میکند ابلیس همواره از طریق زنان دست به فریب انسان میزند در سال های اخیر زنان قرمز پوش بسیار زیاد شده یعنی زنانی با لباس قرمز ونیمه برهنه که نمادی از شهوت و هوس هستن و هرساله در جوایز اسکار یا گلدن گلوپ شرکت میکنن و صد ها داستان و مستند تاریخی از نقش ابزاری زنان برای فریب انسانها و نقش زن که برای حیات و ارامش جامعه ضروری هست را نابود میکنند با این موارد گفته شده شما بهتر میفهمید که چرا ابلیس یک زن را برای پادشاهی جهان برگزیده
ادامه مطلب ...