چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

داستان بامزه لوگوی پپسی از کجا آمد؟


در چند روز اخیر شایعه ای تمام سرخط های خبری رسانه های ایران رو به خودش اختصاص داد، در حالی که این شایعه نشئت گرفته از یک جک بود و شرکت پپسی و حتی نمایندگی رسمی آن در ایران این شایعه را نه تایید کردند نه تکذیب. شایعه شده بود که شرکت پپسی توانسته است توسط لیزر های بسیار قوی به فن آوری ای دست یابد که تصویر لوگوی پپسی را روی ماه منعکس کند و این پدیده در اروپا و آسیا از جمله ایران قابل رویت اصل. شایعه زمانی باورپذیرتر شد که شبکه رسانه ای بی بی سی فارسی از مخالفت سازمان ملل با این اقدام پپسی خبر روی آنتن برد و در گوشه ای از خبرش به دستاوردهای آتی این کشف تاریخی اشاره کرد.

فرورتیش رضوانیه، از خبرنگاران مشهور ایرانی در صفحه فیسبوک خود می نویسد: من باید اعلام کنم که از شایعه جدید درباره لوگوی پپسی را نمی توانم قبول کنم.اما باید بگویم که این داستان فقط یک جک است. برای اثبات حرفم در خانه هایتان بمانید و آرامش خود را حفظ کنید و منتظر باشید...

هنوز منبع دقیق این شایعه مشخص نشده است اما کارشناسان اقتصادی معتقدند که نمایندگی پپسی در ایران، خود این شایعه را به راه انداخته است که محصولات خود را تبلیغ کند. باید اعتراف کرد که پپسی ایران توانست با ارزان ترین روش بیشترین نفوذ خبری و تبلیغی را داشته باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد