چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

باز هم استر!

واقعا چه سیاست پیچیده ای دارند این یعودی ها و فراماسونری ها خواستم یه چیز جالب بگم که شاید کمتر کسی بهش توجه کرده باشه..میدونید چرا ما 13 فروردین به بیرون از خونه ها مون میریم؟؟؟؟؟؟به خاطر داستان طولانی خشایار شاه و استر که اگه کسی نمیدونه اعلام کنه داستان کاملش رو بزارم. استر یه زن یهودی بود و باعث قتل و عام شدن 77000 هزار ایرانی در خانه خود ایرانی ها در روز 13 فروردین میشه. به همین خاطر ما ایرانی ها 13 فروردین از خونه ها میریم بیرون که دیگه همچین اتفاقی نیوفته!!!!!! و به این دلیل 13 فروردین برا ما ایرانی ها نحس است.


مجسمه آزادی آمریکا همان استر هستش زنی که باعث افتخار یهودی هاست

که اگه دقت کرده باشید مجسمه آزادی رو به شرق یعنی ایران هستش با یه مشعل به دست که یعنی ما دوباره باید ایران رو آتیش بزنیم.که در این مجسمه هم پر است از نمادها ماسونی!

 

حالا میرسیم به مدونا خواننده معروف آمریکایی زیاد وارد جزییات نمیشم مدونا مدتی پیش خودش رو کابالایی معروفی کرد و اعلام نمود که من کابالایی هستم.


 البته قبل از اعلام خودش مشخص بود که کابالاییست هست در کلیپ هاش رقص های کابالایی معروف رو  اجرا میکرد. و اسم خودش رو به اسم استر تغییر داد هم اکنون نام او استر هست و لقبش مدونا. حالا این استر خانوم میاد یه جایزه فرهنگی هنری رو به ایرانی ها(جدایی نادر از سیمین) تقدیم میکنه!!!!!!!!!!! باز هم استر و ایران

 

(البته بگم من خیلی هم از بردن جایزه اصغر فرهادی خوشحال شدم عوامل پشت پرده وجود داشت ولی باز من خیلی خوشحال شدم و اصلا مخالف اصغر فرهادی و فیلمش نیستم خیلی هم دوستشون دارم)

فقط میخواستم بگم که دقیقا خانومی به نام استر جایزه رو به یه ایرانی داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد