چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

راز و رمزی که در پس این لوگوهاست

لوگوها برای سازمان های مختلف بسیار با اهمیت است. چرا که هم یک لوگو نمادی برای آن سازمان محسوب می‌شود و هم اینکه با کمک آن خواهند توانست هدف و نقش و کاربرد سازمان‌شان را به دیگران تفهیم کنند.  به همین خاطر بسیاری از کمپانی‌ها برای ساخت و طراحی لوگوهایشان وسواس وهزینه‌ی زیادی را  به خرج می‌دهند.در زیر نمونه‌هایی از این دست لوگوها را که  ذوق زیادی در طراحی آنها بکار رفته را می‌بینید

لوگوی فرمول یک


راز و رمزی که در پس این لوگوهاست


در نگاه اول این لوگو به نظر لوگو‌یی ساده تشکیل شده از حرف F به رنگ مشکی و عدد ۱ به رنگ قرمز است٬ منتها با کمی دقت و توجه می‌بینیم که در میان Fو ۱ هم به طرز هوشمندانه‌ای عدد ۱ قرار گرفته است!

لوگویToblerone:
راز و رمزی که در پس این لوگوهاست


Toblerone کمپانی‌ ساخت انواع شکلات است. محل این کمپانی در شهر برن سویس است. این شهر ملقب به شهر خرس‌هاست! اگر کمی به لوگوی این کمپانی دقت کنید هیئت خرسی را در نمای کوه می‌بینید! البته باید کمی دقت کنید!

لوگوی

Elettro Domestici
راز و رمزی که در پس این لوگوهاست
EDشرکتی است در زمینه‌ی ساخت انواع  لوازم الکترونیکی . با نگاهی به لوگوی این شرکت می‌توان به حروف EوD که به صورت هوشمندانه‌ای در پس شکل دوشاخه‌ی برقی حک شده است را مشاهده کرد.

Sony Vaio



در این لوگو همانطور که می‌بینید حروف VA به صورت موجی شکل قرار گرفته‌اند که به معنی امواج آنالوگ است و حروف io هم به شکل صفر و یک و کدهای دیجیتالی قرار داده شده‌اند.

Baskin and Robins


شرکتBaskin and Robins در زمینه‌ی انواع بستنی فعالیت می‌کند. یکی از شعارهای این شرکت اسن است که این شرکت انواع بستنی ها را در ۳۱ نوع طعم و مزه درست می‌کند . با دقت در لوگوی این سرکت عدد ۳۱ را می‌توان دید!

Amazon



به فلشی که از A به Z در زیر نام Amazon کشیده شده است دقت کنید. این فلش به این معنی است که در این فروشگاه همه چیز پیدا می‌شود! از Aتا Z!

Continental Tyres



Continental Tyres کمپانی‌ای در زمینه‌ی ساخت انواع تایر است. اگر کمی دقت کنیم می‌بینیم حروف Cو Oطوری کنار هم دیگر قرار گرفته‌اند که تصویر یک تایر را تداعی می‌کند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد