چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

استاد عصبی

سر کلاس طبق معمول دیر رسیدم ، در رو که باز کردم همه بچه ها بلند شدن ، انگار که بر پا داده باشن ... استاد داد زد مگه نگفتم سر کلاس من خدا هم که اومد از جاتون بلند نمیشید؟!!!!!
دوستام یه صندلی از هم فاصله گرفتن من نشستم تقریبا وسطشون ، استاد از این حرکت هم شاکی شد زیــــاد و چپ چپ نگاه کرد ، بعد 5 مین بازم داشت همونجوری نگاه میکرد ، خندم گرفت
گفتم : استاد مشکلی پیش اومده؟
گفت : آره ، وارد کلاس که میشی به شعاع دو صندلی از کلاس خارج میشن .
گفتم : استاد منکه یک کلمه حرفم نزدم
گفت : اگه میزدی که از کلاس مینداختمت بیرون!
گفتم : خوب پس چی؟
گفت : میدونی موضوع اینه که کلا ازت خوشم نمیاد...
گفتم : استاد فرق من و شما اینه که شما روت اینه میشه به من بگی ، من روم نمیشه به شما بگم

این همه سختی بکش استاد دانشگاه شی ، اینم از دانشجوات!

Masoud Parsa

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد