چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

دانلود کتاب انتگرال خور

در کتابی که پیش رو دارید به بحث در مورد روشهای انتگرال گیری می پردازیم اسم کتاب رو “انتگرال خور ” گذاشتم چون می خواستم یه اسم متفاوت داشته باشه. این کتاب حاصل چندین سال تدریس من در دانشگاههای مختلف هست در مورد محتوای اون هم شما باید نظر بدید

انتگرال خور‎

اما به هر حال من سعی کردم حتی الامکان کتابی روان، کم اشتباه و کامل رو براتون آماده کنم در جلد اول انتگرال خور به بحث انتگرال نامعین و تکنیکهای انتگرال گیری می پردازیم. اگر خدا قسمت کنه جلدهای بعدی انتگرال خور که به انتگرال معین، انتگرال دوگانه و … اختصاص خواهد داشت رو براتون آماده می کنم البته به جز مبحث ریاضی در رشته اصلی خودم یعنی مهندسی مکانیک هم مطالبی آماده کردم که امیدوارم بتونم اونها رو هم به صورت کتاب در بیارم. من همیشه سعی کردم در کلاسهام ارتباط نزدیکی با بچه ها داشته باشم و در این کتاب هم همین روال رو دنبال کردم بنابراین در اینجا صرفا با یکسری از فرمولهای خشک ریاضی طرف نمی شید. خودم دوست داشتم کتاب رو به صورت رنگی آماده کنم اما چون ممکنه خدای ناکرده یک وقتی کسی بخواد کتاب رو پرینت بگیره و مطالعه کنه! کتاب رو به صورت تک رنگ نوشتم تا مشکل پرینت هم نداشته باشید


کتاب خوبی هستش پیشنهاد میکنم دانلود کنید


نویسنده کتاب:حسین ایزن

.

.

.دانلود ادامه مطالب

رمز دانلود:       www.chand-bakhshi.blogsky.com



دانلود


مطالب مرتبط:


جزوۀ ریاضی عمومی ۱ مؤسسه پارسه

دانلود کتاب انتگرال خور

دانلود جزوه ریاضی 2 پارسه (pdf)

دانلود جزوه ریاضی 2 تالیف استاد شهشهانی استاد دانشگاه شریف

دانلود کامل کتاب تشریح مسائل حساب دیفرانسیل و انتگرال آدامز

دانلود کتاب ریاضی مهندسی شیدفر + حل المسایل (ویرایش فارسی)

دانلود جزوه ریاضیات مهندسی پارسه

دانلود جزوه ریاضیات مهندسی

دانلود جزوه ریاضی مهندسی

دانلود نمونه سوالات ریاضی مهندسی

جزوه آمار و احتمال مهندسی دانشگاه علم و صنعت
رسم نمودارهای ریاضی با GraphicMaster



نظرات 4 + ارسال نظر
magid021 پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:24 http://www.unloved.blogfa.com

سلام استاد
خیلی کتاب عالی هست

hassan چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:21

با سلام و خسته نباشید
اگه میشه لطف کنید ادامه مباحث رو که قول دادین بزارید واقعا تا حالاکتاب یا جزوه ای به این سادگی ندیده بودم
باتشکر:قاسمی

سعی میشه کتاب های دیگر این استاد گرانقدر در وبلاگ قرار داده بشه

مهرداد شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 17:01

سلام
من قبلا از وبگاه خودش دانلود کردم
اما انقدر این جزوه کارا و مفید بودهر جا باشه ازش تغریف میکنم
به من خیلی کمک کرد
از شما هم واقعا ممنونم
خسته نباشید
دست همه تون درد نکنه

سما سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1394 ساعت 13:50

سلام کاش همه استادا مثل شما بودن واقعا عالی هستین برای ریاضی مهندسی کتابی و ریاضی 2 کتابی ندارین ؟

khahesh
nmidonm vala y nega bkon khodet

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد