چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

دانلودبرنامه دانلود منیجر 3 get bot به همراه مکمل

<<لینک دانلوود اصلاح شد>>


اگه کسی از من بپرسه که سریعترین نرم افزار دانلود جهان از سرور های مستقیم چیه ؟ بدون درنگ اونو گت بوت می دونم. دلیل این امر هم اینه که این نرم افزار اگر بدین صورتی که در سایت ارایه شده استفاده شود امکان افزایش دانلود را تا حتی 100 ها برابر دارد.شاید در نگاه اول واستون تعجب برانگیز باشه ولی این طوره. شاید تا به حال در مورد قطعه قطعه کردن فایل توسط نرم افزار دانلود چیزی شنیده اید. برترین از لحاظ تعداد قطعه کردن ها دانلود منیجر می باشد که اونم تا 16 قسمت در نهایت انجام می دهد.این نرم افزار با نرم افزار اضافی که در کنارشه می تونه تا بی نهایت کانکشن ایجاد کرده و توسط این تعداد کانکشن سرعت دانلود را در مراکز اداری و دانشگاه ها و جاهایی که یه اینترنت پرسرعت دسترسی دارن تا چند برابر اضافه کند. روش کار برنامه ی مکمل این برنامه این طوری است که ابتدا برنامه را باز کرده و سپس با اجرای برنامه ی مکمل و و بعد از آن کلیک کردن middle mouse برروی صفحه ی برنامه تعداد کانکشن ها رو زیاد کرده و سرعت خود را تا ده ها برابر زیاد کنید. بازم راهنمای استفاده از برنامه ی مکمل رو می گم:

1-برنامه را باز کنید و همچنین برنامه مکمل را.

2-با کپی کردن آدرس فایلی که می خاین اون رو دریافت کنید و سپس دانلود شروع به دانلود کنید سپس با استفاده از دکمه Middle mouse که دکمه ی وسط موس یا اسکرول هم بهش می گن بر روی فایل دریافتی کلیک کنید

این برنامه ی مکمل با ایجاد کانکشن های مکرر سرعت دانلود را به صورت کاملا محسوس و به طور نامحدود بالا می برد.البته باز تاکید می کنم بیشترین کارایی را در سیستم های پرسرعت اینترنتی دارد.البته نیاز به نصب نداره وبه صورت پرتابله.

.

.

دانلود در ادامه مطلب...

دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
دنبالم کن پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:28 http://wWw.D‌o‌n‌b‌a‌‌‌‌‌‌l‌a‌‌‌‌

دنبا‌لم‌کن!
متفاوت و جذاب!
ثبت لحظه ها، دنبال کردن علاقه‌مندی‌ها!
فراتر از یک شبکه ی اجتماعی!
ببینید افراد و گروه های مورد علاقه ی شما هم اکنون چه می کنند؟!
هم اکنون به ما بپیوندید!
wWw.D‌o‌n‌b‌a‌‌‌‌‌‌l‌a‌‌‌‌‌‌‌‌m‌k‌o‌n.Com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد