چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

جواب به یکی از دوستان کم لطف

این نظر رو یکی از بازدید کنندگان محترم گذاشته بود و من تا الان ندیده بودم. خب بریم ببینیم قضیه چیه و چند چنده؟؟ اول نظر دوستمون رو میزارم


"هیتلر دیکتاتور بزرگی که استعداد هایش را صرف خونریزی و جنایات کرد!


از کتاب نبرد من (نقل به مضمون):
به عقیده او عناصر «بیگانه» یا «غیر آریایی» باید از میان ملت آلمان زدوده شود، تا پاکی و اصالت خون ژرمن تأمین گردد. ملت آلمان باید خود را برای سروری جهان آماده کند. نازی‌ها حق خود می‌دانند که برای رسیدن به این هدف از هر وسیله‌ای استفاده کنند و تمام اقوام و ملت‌های «پست و غیر اصیل» رااز سر راه خود بردارند.

و یا در جایی دیگر نظر او چنین است که هیچ اشکالی ندارد اگر صد ها انسان، زن ، مرد و کودک مجبور به انجام کار های سخت باشند و یا کشته شوند و در عوض یک آلمانی در امنیت و آسایش باشد!

هیتلر در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم که دیگر امیدی به پیروزی نداشت،
دستور بمباران شهر های کشور محبوبش(!) آلمان را صادر می کند و زنان و فرزندان همان آب و خاکی را در خون می غلتاند که تا به اون روز به خاطر همان ها(!) دنیا را به خاک و خون کشیده بود.

بله هیتلر انسانی با استعداد، هنرمند، با اراده، با هوش و... بود، اما راهش راه درست نبود. و چه بسا بزرگترین ظلم را به خود کرده باشد که این همه نبوغ و استعداد را تباه کرده است!"



خب حالا پاسخ این دوست عزیز و کم لطف رو سعی میکنم مختصر و مستند بدم:

1.هیتلر در جنگ جهانی اول سرجوخه بود,او وقتی میدید علت اصلی شکست المان یهودیان هستند سخت متاثر شد. او میدید در خط اول جنگ سربازان المانی میمیرند و پشت جبهه یهودیان المان به عنوان منشی و... مشغولند و خود را متعلق به کشور نمیدانند و شکست برایشان اهمیتی ندارد. خود سر باسر وودریشو رییس کنگره یهودیان المان در زمان بعد از جنگ به این نکته  اعتراف کرد. او گفت:  "ما یهودیه المانی نیستیم ما یهودیه فرانسوی نیستیم ما فقط یهودی هستیم"  کنگره جهانی یهودیان

او در کتاب نبرد من به همین نکته اشاره دارد. پیشوا میگوید عناصر بیگانه و غیر اریایی(یهودیان)باید از ملت ما تصفیه شوند انها تعلق خاطری به نژاد اریا ندارند و باعث سرافکندگی و شکست ملت ما هستند. هیتلر نبرد من صفخه 84. فصل کارگران و سهم انها

2.هیتلر یک ناسونالیست بود او میگفت به عنوان رهبر کشور باید  امنیت قوم ژرمن را تامین کند اما من که کتاب نبرد من رو کامل خوندم ندیدم جایی از کشتن زنان و کودکان حرف بزنه!! :)


3. حرف شما درسته دوست عزیز اما دلیلش اینه که بهت میگم:ارتش سرخ پس از ورود به المان به هر شهری میرسید و اشغالش میکرد تمام مردان وپسران را قتل عام میکرد و به زنان تجاوز میکرد و کودکان را به بردگی میگرفتند. وقتی خبر به پیشوا رسید او به شدت متاثر شد و گفت بهتر است مردم ما کشته شوند تا زیر بار همچین ننگی بروند پس همه را بکشید تا به دست حیوانات کمونیست نیفتند(به نظر من حرفش درسته. ادم اید ایستاده بمیره)

"نامه پیشوا به دکتر گوبلز (دستور بمباران شهرهای مسکونی المان 1942)"



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد