چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

دانلود کتاب نبرد من، نوشته آدولف هیتلر-پی دی اف

کتاب نبرد من نوشته و تالیف آدولف هیتلر است. آدولف هیتلر در سال 1923 زمانی که در زندان سیاسی به سر می برد اقدام به نوشتن این کتاب کرد. که در سال 1924 اولین نسخه اش به چاپ رسید. این کتاب که نوشته آدولف هیتلر رهبر حزب نازی آلمان بود به سرعت تبدیل به مرجع اصلی نازی ها شد و امروزه هم در سراسر جهان حزب نازی را با این کتاب می شناسند. در زمان حکومت نازیسم در آلمان، این کتاب تبدیل به پرفروشترین کتاب آلمان پس از انجیل می شود و حتی در مدارس آلمان هم تدریس می شد. در این کتاب به ایدئولوژی و اصول اولیه نازیسم و حزب نازی، اعم از ناسیونال سوسیالیسم، مبارزه با یهود و صهونیسم جهانی، شیوه های مدیریت و اداره کشور، آلمان و دلایل شکست آن در جنگ جهانی اول، اصول پرورشی و آموزشی برای جوانان کشور، مفاهیم راسیست و تدافع نژادی، برتری نژاد آریا، تاریخچه حزب نازی، افشای سیاستهای استعمارگرایانه دول غربی و …
این کتاب در ایران هم برای سالیان است که ترجمه شده و به فروش می رسد و جزء پر فروشترین کتب تاریخی در ایران هم هست به طوری که در حال حاضر این کتاب به چاپ بیستم خودش هم رسیده. کتاب نبرد من در کتاب فروشی های تاریخی و معتبر همه شهرستانها موجود است و می توانید آن را از کتاب فروشی ها تهیه کنید.
نسخه موجود آن در ایران، ترجمه آقای عنایت و دارای 508 صفحه می باشد. و در حال حاضر هم با قیمت حدودا 9 هزار تومان به فروش می رسد.

لینک دانلود در ادامه مطالب


کتاب نبرد من نوشته آدولف هیتلر

دانلود کتاب نبرد من

 پسورد فایل زیپ:       www.nazicenter.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد