چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

مجازات

اینو امروز تو یه وبلاگ دیدم. حالم گرفته شد. خدایا تو این مملکت چه خبره؟


قیمت خرید و فروش کلیه انسان - زیر قیمت فوری

گروه خونی من +B هست.

تا بحال سابقه هیچ بیماری غیر از سرما خوردگی نداشتم خدارو شکر.

ساکن تهران هستم. تجربه یک چنین کاری رو هم ندارم بنابر این هر اقدام لازم از جمله آزمایشات و بیمارستان و ... به عهده خریدار است.

 

اطلاعات بسیار کمی در این زمینه دارم اما عمل پیوند باید تو یک بیمارستان خوب و درجه یک و با امکانات عالی انجام بشه! که باز هم با خریدار هست.

شماره تلفن من 093684789730

و ایمیل lahzehsaye_2nafare_x@yahoo.com

طبیعتا بالاترین قیمت به مذاکره نهایی میرسه! 

از اینکه به سبک دلالها و بنگاهای معاملات ملکی و مزایده ییا حرف زدم عذرخواهی میکنم!




من در سرزِمـیـنـی زنـدگـی مـیـکـنـم که
تـنـها"خـدایـش"از پـشـت خـنـجـر نـمـیـزنـد!!



"خدایــــــــــا"دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین می رسد بلندم کن.... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد