چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

الماس خونین

لئوناردو دی‌کاپریو:بعضی وقت ها این سوال برام پیش میاد که خدا مارو به خاطر بلاهایی که سرهم میاریم می بخشه؟

ولی بعد به دوروبرم نگاه میکنم و به ذهنم میرسه که خدا خیلی وقته اینجارو ترک کرده

الماس خونین(ادوارد زوییک-2006)


نظرات 1 + ارسال نظر
برتینا یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 http://najiarmand.blogsky.com/

چی بگم؟؟ شما فوق العادع اید
این پستتون منو برد به سه سال پیش که این فیلمو دیدم. یه حاش هست دی کاپریو با استیصال میشینه رو زمین و به فرگی میگه بسه بسه رفیق این راه اخرش الماس قرمزه. اینجاش فوق العادست. نهایت فروپاشی یه مرده
یا همین دیالوگ زیبا که اوجه فیلمه
از مطالبتون خیلی لذت بردم همین طور اطلاع رسانی برای البوم 13 که به جا بود برای من. خودم ادعام میشه که خیلی ادم با فرهنگی هستم و خودم رو مثل بقیه جماعت نمیبینم. البوم رو ارجینال خریدم. ژس از گوش دادنش چنان تاثیرر عمیقی روم گذاشت که تا چند روز زندگی روزانم مختل شد و درگیرش بودم اما ترس از عدم درک شدن توسط عوام الناس باعث میشد حرفی از البوم پیش دوستام نزنم. وقتی ژستتون رو خوندم و به خصوص اون عکس های زیبا و مطالب چاووشیون فیسبوک دیدم نه فقط من تنها نیستم خیلی ها بودن که عمق زیبایی رو دیدن. به وضوح لایه های سطحی رو کنار زدن و از زندان پوپولیست ازاد شدن
من راهم رو پیدا کردم. اولین کارم این بود که رفتم و 10 عدد البوم رو به صورت ارجینال خریدم و به اطرافیانم هدیه کردم.در حد وسع خودم وگرنه کار کوچکی بود در انبوه محبت چاووشیون زمان
بله من راهم رو پیدا کردم جرات رو پیدا کردم. رفتم و پیش مردمی سطحی نگر علاقم رو فریاد زدم. علاقم به موسیقی زیبا رو فریاد زدم و از عوام الناسی که مطربی رو امری پسندیده میدونند ابراز تنفر کردم. گفتم به خواننده هایی گوشی میدید که خواننده نیستن و مطربن. مجلس گرم کن و خالطورن
فایده ای نداشت. چه سود؟؟ از عوام الناسی که حاضره پول بیشتری در تاکسی بده اما برای همون خالطور های مورد علاقش هم مبلغ ناچیزی خرج نمیکنه و رو به دانلود بی رحمانه و وحشی اثراتشون میاره
مهم نیست... تا من و شما و ما هستیم که به هم دیگه گوش میدیم و تا حرف همدیگه رو میفهمیم غم دنیا چرا؟؟
ببخشید سرتون رو درد اوردم طولانی شد
فقط زحمتی دارم براتون خواهش میکنم تفسیر و معنی ترک من خود ان سیزدهم همراه قراضه چین رو بزارید که در درک معنی اشعار سنگین مولانای رومی و شهریار عاجز موندم و دست کمک به سویتان دراز کردم. هر چند هم گشتم در اینترنت نمونه ای در خور توجه ندیدم.
خواهش میکنم این کار رو انجام بدید تا بیش از پیش از نوشته های زیباتون لذت ببریم. اگر هم جایی رو میشناسید که انجام دادن تو جواب همین نظر بهم معرفی کنید
منتظر جوابتون هستم. با سپاس و ارزوی سلامتی از اهورامزدا در استانه نوروز باستانیمان

سپاس
حتما متن و معنی شعر ها رو زودتر میزارم. ممنون
محسن چاوشی قطعا از داشتن همچین هوادارانی به خودش میباله

====================================
مهدی: ماشاالله اون قدر خواص زیاد شدن که عوامی شدن برای خودشون!

======================================
سعید:منم تو کار ملت ایران موندم تا دیروز نمی دونستن مولانا مرد بوده یا زن الان چنان در کف مانده اند که انگاراین اشعار از فضا اومده به قرآن بابا مال 800 900 سال پیش اگر واقعا هنر دوستین
پس اینقد نباید عجیب باشه واستون چون بنده خداها سالیان پیش زحمتش رو کشیدن به پای چاووشی تموم نکنید
فقر ادبی خودمون رو هم ببینیم اون بنده خداها رو هم تو اون دنیا عصبانی نکنید
فحش بدو بیراش میگیره محسن عزیز رو
پس به جای اینکه چاوشی رو تا اینقد بالا ببرید به این شاعرها ببالید که ی همچین چیزهایی واسه آیندهاشون به جا گذاشتن عمرشون رو پاش گذاشتن ترجیح میدم صداقت یاس رو تو آهنگ مولانا رومی گوش بدم تا ی دزدی ادبی زیرکانه
از چاووشی البته منظور کلی بود و شخصی
والسلام
----------------------------------
رضا:میبینید عوام دور و بر من رو؟؟ طرف اومده شعر مولانا رو پاپ خونده این میگی دزدی ادبی!!
به قران واسه همین چیزاست جهان سومی موندیم به ابوالفضل
خدایا ما رو با کیا کردی 75 میلیون نفر؟؟
-------------------------------------------------------
سعید :نه فقط واسه اونایی متاسفم که از کل کار این رو می بینن که فلانی ی شعر قدیمی رو پاپ خونده اگه این شد هنر دیگه بحث بی فایدست به نظر تو محسن چاووشی برای اینکه شعر مولانا رو بتونه پاپ بخونه از چه هنر خاص و اعجاب انگیزی استفاده کرده در ضمن خیلی ها قبل تر از چاووشی شعرهای مولانا رو پاپ خوندن امثال اخشابی عقیلی مولانا عمرش رو گذاشته تا شده مولانا تو اصل رو ول کردی فرع و گرفتی به این میگن عوام فریبی روزی که آلبوم اومد همه گفتن آهنگ قدیمی رو پاپ خونده ولی مولانا شعر نگفته که پاپ بخوننش شعر گفته که تو هرجور میفهمی بخونیش شما از اصل دور شدین پز دادنتونم شده تعداد آلبوم های خریداری شده که اونم نشآت گرفته از ی چیز دیگست
راستی حالا اگه بگیم چاووشی ترکونده تو رتبه جهانی مون تآثیر داره؟؟

نه عزیزمن جهان سومی همین کاریه که تو می کنی که خودت رو خاص میدونی در مقابل نقد های دیگران جبهه میگیری اگه فک کنی خیلی شبیه ایران امروز ماست
حرف آخر
هروقت خواستید کسی رو اینقدر بزرگ کنین جا واسه پشیمونی هم بذارید

==========================
مهدی: این چاووشی کیه؟ شما آن را نشان بده اول
در راستای اطلاع رسانی جنبش بزرگواریسم راه اوفتاده جهت حمایت از ایشان ترول های ایشان را به صورت اورجینال تهیه بفرمایید
==========================
رضا:یک مشت خالطور گوش کنه افشین اذری گوش کنه دانلودیه جهان سومی
متاسفم واقعا
وقتی میگی 13 هنر نیست حتما اهنگ 6/8 ای که تو گوشی میدی هنره اره؟؟
ابوالفضلی این مملکت دیگه جای موندن نیست باید بزاریم بریم
---------------------------------------------
اخفی بابا تو ی چاووشیستی عصبانی نشو ی سوال دارم چاووشیست ی چی تو همون مایه های کمونیست نیست؟
ملاک جهان سوم وجایگاه چاووشی کبیر رو در این معیارها برامون لطف می کنید شرح بدید استااااااااااااااااااااااااااااااد
آدم از روی ناتوانی رو به حرفای تکراری و توهین آمیز میاره یعنی هرکی
6و8 گوش داد هیچی نمی فهمه بعد تو همه چی میفهمی اگه لطف کنی بری ممنون میشم مال بد بیخ ریش صاحبش تو و محسن جونتم واسه سفر عید برید فضا از همونجا که میگی اومدین
ماهم منتظر ترک افشین آذری می مونیم ولی افشین آذری رو کی تو دهنت انداخته نمی دونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد