چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

13 در انتظار ثبت رکوردی تاریخی

بهمن بابازاده-موسیقی ما:

تنها پس از کمتر از 10 روز از انتشار رسمی البوم محسن چاووشی 13 در انتظار رکوردی تاریخی و تیراژ سوم قرار میگیرد/ به زودی ااخبار خوبی منتشر میشود

---------------

از موسیقی ما بخوانید:


دکتر مجید توکلی جامعه شناس استاد دانشگاه پرینستون امریکا:

سیزده بهترین اتفاق موسیقی ایران

لینک: http://www.musicema.com/node/177303


رضا مهدوی خبرنگار موسیقی و کارشناس موسیقی از دانشکده هنر دانشگاه تهران-استادیار دانشگاه-دارای مقالات متعدد چاپ شده در مجلات موسیقی معتبر دنیا-مدیر سابق مرکز موسیقی حوزه هنری:

آقای چاوشی ... صد هزار نفر منتظر شما هستند!

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:34

با سلام
من افتخار شاگردی جناب استاد دکتر مهدوی رو در سال 86 داشتم. لازم هست اشاره کنم ایشون دکترای موسیقی دارند و نه کارشناس موسیقی
همچنین جناب دکتر از بهترین نوازنده های سه تار ایران هستند که سابقه کار با استاد شهرام ناظری رو هم داشتند
همچنین ایشون جانباز جنگ تحمیلی هم هستند
من از هواداران جناب چاوشی نیستم اما از دوستداران ایشون هستم و نوشته جناب دکتر هم بسیار زیبا و لذت بخش بود هر چند فکر میکنم 100 هزار نفر هم برای این هواداران متعصب کمه

مرسی نظر به جایی بود
منم جز اون500 هزار نفر حساب کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد