چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

جلوگیری از ذخیره ی فعالیت های شما توسط گوگل

در گوگل سرویسی هست بنام Web History که بطور خودکار تمام فعالیت های شما را در خود ذخیره می کند.فعالیت هایی مثل جستجو هایی که انجام می دهید،سایت هایی را که میبینید و… یک حالتی مثل History مرورگر خودتان هست،فقط بدی این سرویس این است که بدون اجازه از شما بطور پیش فرض این سرویس روشن است و در قسمتی از سایت گوگل در حال ذخیره سازی هست.مشکل دیگر این است که گوگل از اطلاعات شما استفاده می کند ،در قسمتی از توضیح Web History آمده است که

using it for internal purposes

گوگل در واقع برای مقاصد داخلی استفاده می کند،ولی طبق قوانین ایالات متحده اگر دولت بخواهد می تواند تمام اطلاعات را در اختیار بگیرد.

پس اگر مایل نیستید که توسط گوگل فعالیتاتون مانیتور شود سریع تر این سرویس را غیر فعال کنید.در این مطلب ما آموزش میدهیم که چگونه سرویس Web History گوگل را غیر فعال کنید.

اول از همه به سایت Google بروید و با ایمیل و پسورد خود وارد شوید.سپس رو Account Settings کلیک نمایید

web history, ذخیره سازی اطلاعات کاربران

سپس در پایین صفحه زیر برگه ی Services روی گزینه ی Go to Web History کلیک نمایید


web history, ذخیره سازی اطلاعات کاربران

در این جا تمام اطلاعات ذخیره شده توسط گوگل را مشاهده می کنید،اول تیک را بزنید،سپس دکمه ی Remove All Web History کلیک نمایید،بعد از تایید کردن به این صفحه باز میگردید،بعد از آن روی دکمه ی Pause کلیک کنید که از ذخیره شدن فعالیت هایتان از این به بعد جلوگیری شود.

web history, ذخیره سازی اطلاعات کاربران

* در عکس بالا دو نمونه از ذخیره شدن فعالیت ها را میبینید،این مقدار برای شما باید خیلی بیشتر باشد این به این دلیل است که شخص بنده سریع تر اقدام به این کار کردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد