چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

پیشنهاد 7 میلیاردی رویانیان به قلعه‌نوئی!

سایت گل: رویانیان مدیرعامل پرسپولیس حاضر شده است برای به خدمت گرفتن امیر قلعه نوئی مبلغی در حدود 7 میلیارد به او پرداخت کند تا یک انتقال بی سابقه در لیگ برتر رخ دهد !

سرمربی موفق استقلال تهران پس از پیروزی قاطعانه‌ی شاگردانش برابر الشباب امارات، در دوبی با یک پیشنهاد اغوا کننده از سوی مدیرعامل رقیب سنتی استقلال یعنی پرسپولیس روبرو شد.

محمد رویانیان پس از موفقیت آبی‌پوشان پایتخت در دوبی طی تماسی این پیروزی ارزشمند را به امیر قلعه‌نوئی تبریک گفته است و در ادامه از تمایل باشگاه پرسپولیس برای همکاری با این مربی موفق سخن به میان آورده است و برای تحریک قلعه‌نوئی صحبت از یک رقم نجومی و بی‌سابقه در فوتبال ایران کرده است، رقمی معادل 7 میلیارد تومان برای به خدمت گرفتن امیر قلعه‌نوئی. با این حال سرمربی آبی‌پوشان با تشکر از حسن توجه رویانیان با توجه به استقلالی‌ بودن او و سخت بودن این انتقال، پیشنهاد وی را رد کرده است.

این انتقال در صورت رخ دادن می توانست یزرگ ترین انتقال سال لقب گیرد و یک فصل جدید در فوتبال باشد. از سوی دیگر قلعه نوئی این فرصت را داشت تا رکوردهای خود را سرخ آبی کند در تاریخ بیش از پیش جاودانه کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد