چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

دلم لک زده....

دلم لک زده برا انجام یک کاری که حداقل خودم از انجامش راضی باشم!!

هر کاری که میکنم همش حس میکنم "هیچی" نیست..حس میکنم همش عقبم...حس میکنم زندگیم داره تلف میشه...همش فکر میکنم باید بدوم...یه کاری بکنم...ولی اصلا نمیدونم چی کار...نهایتشم از خودم ناراضیم!!


به کجا چنین شتابان؟

گون از نسیم پرسید 
دل من گرفته از اینجا , هوس سفر نداری؟ 
ز غبار این بیابان؟ 
همه آرزویم اما.... چه کنم که بسته پایم.... 
به کجا چنین شتابان؟ 
به هر آن کجا که باشد بجز این سرا سرایم 

سفرت به خیر اما تو و دوستی خدا را


چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی
به شکوفه ها به باران 
برسان سلام ما را


محمدرضا شفیعی کدکنی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد