چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز
چند بخشی

چند بخشی

بخش های متنوع از همه چیز

fui una adicta....

دارم هی خودمو کنترل می کنم که نرم خان وارز یا یه گورستون دیگه ای ثبت نام کنم.

نه به خاطر اینکه چندروز دیگه امتحان دارما, کلن بازیای اینترنتی آدمو بدبخت می کنه.

همین خانوارز, هیچوقت یادم نمی ره چقدر, چقدددر وقتمو, اعصابمو سرش گذاشتم و از زندگیم می زدم.

و چ شبایی ک به خاطرش تا صبح بیدار می موندمو با اینترنت زغالی, وفاواری کم می کردم و قلعه می گیرفتم.


 6 یا 8 تا قلعه گرفتم, و اسم قلعه هامو از اسم شهرهای ارباب حلقه ها گذاشتم.

rivendell, minath trith, ...

 اون قلعه ی روح خان که من حمله ی آخرشو رفتم و سینا فتحش کرد, و بعد اون من شدم وزیر دفاع و پشتیبانی SE

امروز از طریق بلاگ اسکای و صفحه اولش خیلی اتفاقی سینا رو پیدا کردم. ادرس اینجا رو گذاشتم نمیدونم میاد یا نه این پست رو واسه همین گذاشتم

چقدر این جدی گرفتنای سینا ومدل حرف زدنشو با بچه ها مسخره می کردیم, و اینکه هرکی تکون می خورد می گفت مارش می دم بهت

کاتا میشی و ....

حوالی بهمن بود یادمه با بچه ها میخواستیم بریم چیتگر ولی از شانس من شبش 12 تا دهکدم راید و کاتا گرفت :| یه اتک سنگین که واسه شکستن یه گارد خوب هم کافیه

ولی کم نیوردم سر یه هفته یارو حذف اکانت کرد :|

البته منم خیلی از بازی عقب افتادم و دیگه بعد از اون بازی رو جدی نگرفتم و بعدش هم که قضیه فیلترینگ و ...

تو این مملکت تراوین رو هم از ما گرفتن...

خلاصه اینکه دلم تنگ شده واسه اونجا, اما دیگه نه وقتشو دارم نه حوصله شو

مخصوصا حوصله

کلا تو شیش ماه اخیر و مخصوصا بعد عید دیدم نسبت به زندگی خیلی عوض شده نمیدونم شاید واسه ادمایی هست که باهاشون رابطه گرفتم

حوصله کارای قدیمو ندارم و یه جوری عوض شدم اما

اون دورانو هیچ وقت یادم نمیره

هیچ وقت

بیدار موندن واسه اتحا...د دوستیامون...

همیشه یادم هست حتی اگه صد سال بگذره....


"ما یک ارتشیم یک اتحاد. زمین به زیر پای سربازان SE میلرزد. ستاره ها از دیدنشان اب میشوند

دلاوران SE در راهند.به همه ی دنیا پیام را برسانید که ان ها امده اند برای برقراری حکومت SE برای سر افرازی سرزمینمان SE سرفراز

پس همه با هم برای سرزمینمان SE fui una adicta....

*fui una adicta....=یک اصطلاح نظامی در بازی
**متن اخر= پیش نمایش اتحادمان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد